Սաղմոս 119 [118] - Ես սիրում եմ Քո օրենքը
-
01
-
- 02
- 03
- 04
- 05
- 06
- 07
- 08
- 09
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
-
19
-
-
20
-
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
-
37
-
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
-
78
-
-
79
-
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
-
90
-
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
-
117
-
- 118
- 119
-
120
-
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
-
148
-
- 149
- 150
- 151
Իր ծավալով և իր բովանդակությամբ՝ այս սաղմոսը հնարավորություն է տալիս հստակ գաղափար կազմելու, թե հինկտակարանյան ժողովրդի հասարակական և անհատական կյանքում ինչպիսի տեղ էր զբաղեցնում Թորան, այսինքն՝ Օրենքը: Սաղմոսը բաժանված է քսաներկու հատվածների, որոնք համապատասխանում են եբրայեցերեն այբուբենի տառերին, իսկ յուրաքանչյուր հատվածը կազմված է ութ համարներից, որոնցից յուրաքանչյուրն իր հերթին ունի երկու տող: Հատվածներից յուրաքանչյուրը ներկայանում է որպես առանձին ու անկախ միավոր, առանց սերտ կապ ունենալու իր նախորդ և հաջորդ հատվածների հետ: Ամբողջությունը միասին՝ իրենից ներկայացնում է մի ազատ խորհրդածություն – մերթ տխուր կամ ուրախալի, մերթ հանդարտ կամ եռանդագին – , մի մտորում և մի աղոթք, ուր հեղինակը, Մարգարեներից և Երկրորդումն Օրինաց գրքից ներշնչված, երկխոսում է Աստծո հետ և արտահայտում է իր խորին զգացմունքները. ճշմարիտ իմաստության սեր, հարում և հավատարմություն Աստծո խոսքին՝ հակառակ իր մարդկային տկարությանն ու հանդիպած դժվարություններին, ճշմարտությունը լավագույնս ճանաչելու և նրա համաձայն ապրելու փափաք, Օրենքի միջոցով հայտնված Աստծո կամքին հետևելու բերկրանք:
Գրեթե յուրաքանչյուր տողում հանդիպում ենք «Օրենք» բառին, կամ նրա հոմանիշներին, որոնք կարող են ունենալ իրավական (հրաման, վճիռ, պատվեր, կամք, պատվիրան և այլն) կամ առավել կրոնական երանգ (ուսուցում, խոստում, խոսք, դատաստան, ճանապարհ և այլն): Այս բառապաշարը հնարավորություն է տալիս մեզ թափանցելու սաղմոսի էության մեջ, որովհետև պահվելիք կանոնների ամբողջություն լինելուց ավելի, այդ եզրերը ներկայացնում են Աստծո խոսքի ամբողջությունը, որը մերթ պատվիրում է ու դատում, մերթ հայտնում է ու խոստանում: Սա, հետևաբար, հոգևոր մտերմության սաղմոսն է, Աստծո հանդեպ սիրո սաղմոսը. սեր, որ նշանակում է կատարել Նրա կամքը (Մտթ 7, 21; Հվհ 15, 10; 1Հվհ 2, 3; 5, 3): Օրենքի շուրջ խորհրդածելով, հավատացյալը նախևառաջ տեսնում է Աստծո Դեմքը և այդպիսով կամաց կամաց կերպարանափոխվում է մինչև իր էության ամենածածուկ խորքերը: Այս կերպ հասկացվելով ու սիրվելով, Օրենքի պահպանումը դառնում է կյանքի ազատ ընտրություն, ճանապարհ՝ հասնելու համար Աստծուն: Այս կերպ հասկացվելով, Օրենքն ավետարանում է Հիսուս Քրիստոսին, որը ճանապարհն է՝ հասնելու համար Հորը. «Ես եմ ճանապարհը, ճշմարտությունը և կյանքը» (Հվհ 14, 6):
Կցորդ. | Ով սիրում է իր մերձավորին, լիովին կատարել է օրենքը (Հռմ 13, 8): | |
կամ. |
Ձեզ նոր պատվիրան եմ տալիս.
սիրեցեք միմյանց ինչպես ես ձեզ սիրեցի (հմմտ. Հվհ 13, 34):
|
|
կամ. | Չեմ եկել օրենքը ջնջելու, այլ՝ լրացնելու (հմմտ. Մտթ 5, 17): | |
կամ. |
Բոլոր պատվիրանները բովանդակված են այս մեկում.
«Պիտի սիրես մերձավորիդ քո անձի նման» (հմմտ. Հռմ 13, 9; Ղևտ 19, 18):
|
|
կամ. | Սերը ոչ մի չարիք չի հասցնում մերձավորին. օրենքի լիությունը սերն է (Հռմ 13, 10): | |
կամ. |
Օրենքը մեր համար մի մանկավարժ եղավ,
որ առաջնորդեց մեզ դեպի Քրիստոսը (հմմտ. Գղտ 3, 24):
|
|
կամ. |
Ահա այսպես ենք իմանում, թե ճանաչում ենք Աստծուն.
եթե պահում ենք Իր պատվիրանները (հմմտ. 1Հվհ 2, 3):
|