1) Մարդկային միտքն ընկալում է հավիտենական և անփոփոխելի ճշմարտությունները
- 01
- 02
- 03
- 04
- 05
-
06
-
-
07
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Երկրի վրա պատահական էակներ կան
- 3) Պատահական էակներն իրենք իրենց մեջ չունեն իրենց գոյության պատճառը
- 4) Պատահական էակների գոյության պատճառը հարկավոր է փնտրել որևէ անհրաժեշտ էակի մեջ, որն ինքն իր մեջ կունենա իր գոյության պատճառը: Այդ անհրաժեշտ էակն Աստված է
- 5) Մի հարց
- 6) Հավելված. – ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՀՈԳՈՒ ԾԱԳՈՒՄԸ
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Տիեզերքում զմայլելի կարգուկանոն կա, որ մի նպատակի է ձգտում
- 2.1) Կարգուկանոնը նյութական աշխարհում
- 2.2) Նպատակային կարգուկանոնը բուսական աշխարհում
- 2.3) Նպատակային կարգուկանոնը կենդանական աշխարհում
- 2.4) Նպատակային կարգուկանոնը մեր հինգ զգայարաններում և մարմնի տարբեր օրգաններում
- 3) Այս կարգուկանոնը ենթադրում է բարձրագույն իմացականությամբ օժտված Հեղինակի գոյությունը
- 4) Այդ Հեղինակն Աստված է
-
08
- 09
- 10
Հավիտենական և անփոփոխելի են այն ճշմարտությունները, որոնք անկախ են տիեզերքի էակներից և մեր մտքից:
Հավիտենական են կոչվում, որովհետև անկախ այն բանից, թե տիեզերքը կա կամ ո՛չ, նրանք միշտ կան և պիտի լինեն հավիտյան: Նրանք կապված չեն էակների սկսվելու կամ վերջանալու հետ: Օրինակ, տիեզերքի բոլոր էակները լինեն կամ չլինեն, միշտ անփոփոխ կմնան հետևյալ ճշմարտությունները. «Լինելը չլինել չէ», կամ «Միևնույն էակը միաժամանակ և նույն տեսանկյունից չի կարող լինել ու չլինել», «Ոչնչից ոչինչ չի առաջանում ինքնաբերաբար», «Շատը չի կարող քչից առաջանալ առանց պատճառի», «Քառակուսին չորս անկյուն ունի», «Երկու անգամ երկու հավասար է չորսի» և այլն:
Այս ճշմարտությունները ո՛չ սկիզբ ունեն և ո՛չ էլ վախճան, այլ՝ միշտ եղել են և պիտի լինեն: Նրանք այնքան պարզ են ու պայծառ, որ ապացույցի կարիքը չունեն: Նրանց իմաստը հասկանալուն պես պարզ կդառնա նաև, որ դրանք անփոփոխ և ընդհանրական ճշմարտություններ են: Անգամ Աստված չի կարող փոփոխել դրանք: Ո՛չ այն պատճառով, որ Աստված ամենակարող չէ, այլ՝ որովհետև այդ ճշմարտությունների հակառակն էապես անկարելի է, դրանք անիրականանալի հակասություններ են:
Օրինակ, միանգամայն անկարելի է, որ միևնույն ժամանակ գոյություն ունենամ և չունենամ: Անհնարին է, որ կտորն իր ամբողջից մեծ լինի. որ երկու անգամ երկու հավասար լինի հինգի. որ եռանկյունին միայն երկու անկյուն ունենա: Որպեսզի կարողանա փոփոխել այս ճշմարտությունները, Աստված պետք է փոփոխի նաև Իր իսկ գոյությունը, բայց դա հակասություններից մեծագույնն է: