2) Այդ ճշմարտությունները ծագում են հավիտենական և անփոփոխելի մեկ Ճշմարտությունից
- 01
- 02
- 03
- 04
- 05
-
06
-
-
07
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Երկրի վրա պատահական էակներ կան
- 3) Պատահական էակներն իրենք իրենց մեջ չունեն իրենց գոյության պատճառը
- 4) Պատահական էակների գոյության պատճառը հարկավոր է փնտրել որևէ անհրաժեշտ էակի մեջ, որն ինքն իր մեջ կունենա իր գոյության պատճառը: Այդ անհրաժեշտ էակն Աստված է
- 5) Մի հարց
- 6) Հավելված. – ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՀՈԳՈՒ ԾԱԳՈՒՄԸ
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Տիեզերքում զմայլելի կարգուկանոն կա, որ մի նպատակի է ձգտում
- 2.1) Կարգուկանոնը նյութական աշխարհում
- 2.2) Նպատակային կարգուկանոնը բուսական աշխարհում
- 2.3) Նպատակային կարգուկանոնը կենդանական աշխարհում
- 2.4) Նպատակային կարգուկանոնը մեր հինգ զգայարաններում և մարմնի տարբեր օրգաններում
- 3) Այս կարգուկանոնը ենթադրում է բարձրագույն իմացականությամբ օժտված Հեղինակի գոյությունը
- 4) Այդ Հեղինակն Աստված է
-
08
- 09
- 10
Եվ ուրեմն, վերոհիշյալ հավիտենական և անփոփոխելի ճշմարտությունները թեև գտնվում են զգայական և պատահական աշխարհում, բայց ոչ մի կախում չունեն նրանից, այլ՝ ընդհակառակը, նրանք են հիմք կազմում բոլոր գիտությունների համար:
Իրական աշխարհը փոփոխական է և պատահական, մինչդեռ այս ճշմարտություններն անփոփոխ են և հավիտենական, անհրաժեշտ և ընդհանրական: Բայց չէ՞ որ շատը չի կարող քչից առաջ գալ, հավիտենականը և անփոփոխը՝ ժամանակավորից ու փոփոխականից: Անկարելի է, որ պատահական էակը անհրաժեշտի պատճառը լինի, փոփոխական էակը՝ անփոփոխի պատճառը լինի, ժամանակավորը՝ հավիտենականի, արդյունքը՝ պատճառի:
Նմանապես, մարդկային միտքն էլ չի կարող այս ճշմարտությունների աղբյուրը լինել: Մեր միտքը չէ, որ ստեղծում է այս ճշմարտությունները, այլ՝ իրենից առաջ ենթադրում է դրանք և դրանցով է կառավարվում: Մեր միտքը, ուզի թե չուզի, ենթարկվում է դրանց: Եթե մենք ստեղծած լինեինք այս ճշմարտությունները, պետք է կարողանայինք մեր ուզած ժամանակ և մեր ուզած ձևով փոփոխել դրանք: Սակայն մեր միտքն է կախված դրանցից, այլ ո՛չ թե՝ դրանք մեր մտքից: Մեր միտքը լինի թե չլինի, դրանք կան ու կլինեն հավիտյան: