2) Այդ օրենքը պետք է իր գերագույն Օրենսդիրն ունենա
- 01
- 02
- 03
- 04
- 05
-
06
-
-
07
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Երկրի վրա պատահական էակներ կան
- 3) Պատահական էակներն իրենք իրենց մեջ չունեն իրենց գոյության պատճառը
- 4) Պատահական էակների գոյության պատճառը հարկավոր է փնտրել որևէ անհրաժեշտ էակի մեջ, որն ինքն իր մեջ կունենա իր գոյության պատճառը: Այդ անհրաժեշտ էակն Աստված է
- 5) Մի հարց
- 6) Հավելված. – ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՀՈԳՈՒ ԾԱԳՈՒՄԸ
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Տիեզերքում զմայլելի կարգուկանոն կա, որ մի նպատակի է ձգտում
- 2.1) Կարգուկանոնը նյութական աշխարհում
- 2.2) Նպատակային կարգուկանոնը բուսական աշխարհում
- 2.3) Նպատակային կարգուկանոնը կենդանական աշխարհում
- 2.4) Նպատակային կարգուկանոնը մեր հինգ զգայարաններում և մարմնի տարբեր օրգաններում
- 3) Այս կարգուկանոնը ենթադրում է բարձրագույն իմացականությամբ օժտված Հեղինակի գոյությունը
- 4) Այդ Հեղինակն Աստված է
-
08
- 09
- 10
Բայց որտեղի՞ց է գալիս այս ձայնը: Ո՞վ է, որ այսքան խստորեն իշխում է մեր կամքին ու խղճին:
Ամեն օրենք իր օրենսդիրն ունի: Բարոյական օրենքն էլ պետք է ունենա իրենը:
Մի օրենք, որ օրենսդիր չունի, դադարում է օրենք լինել: Ամեն օրենք ենթադրում է իմացականությամբ օժտված հեղինակի առկայություն, որպեսզի օրենքը կարողանա ծնվել, որովհետև օրենքը ինչ-որ մի նպատակի համար է ստեղծված: Միայն բանականությամբ օժտված էակն է կարող ըմբռնել նպատակը և դրա իրագործման համար հարմար օրենք սահմանել:
Օրենքի հեղինակը պետք է օժտված լինի նաև կամքով, որպեսզի կարողանա իր ստեղծած օրենքը պարտադիր դարձնել: Մի օրենք, որը պարտադիր չէ, օրենք չէ, այլ՝ պարզ մի հորդոր:
Եվ ուրեմն, եթե ամեն օրենք անհրաժեշտորեն իմացականությամբ և կամքով օժտված օրենսդրի կարիք ունի, ապա ո՞վ է բարոյական օրենքի օրենսդիրը: