2) Ի՞նչ է ասում ողջմտության ձայնը
- 01
- 02
- 03
- 04
- 05
-
06
-
-
07
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Երկրի վրա պատահական էակներ կան
- 3) Պատահական էակներն իրենք իրենց մեջ չունեն իրենց գոյության պատճառը
- 4) Պատահական էակների գոյության պատճառը հարկավոր է փնտրել որևէ անհրաժեշտ էակի մեջ, որն ինքն իր մեջ կունենա իր գոյության պատճառը: Այդ անհրաժեշտ էակն Աստված է
- 5) Մի հարց
- 6) Հավելված. – ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՀՈԳՈՒ ԾԱԳՈՒՄԸ
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Տիեզերքում զմայլելի կարգուկանոն կա, որ մի նպատակի է ձգտում
- 2.1) Կարգուկանոնը նյութական աշխարհում
- 2.2) Նպատակային կարգուկանոնը բուսական աշխարհում
- 2.3) Նպատակային կարգուկանոնը կենդանական աշխարհում
- 2.4) Նպատակային կարգուկանոնը մեր հինգ զգայարաններում և մարմնի տարբեր օրգաններում
- 3) Այս կարգուկանոնը ենթադրում է բարձրագույն իմացականությամբ օժտված Հեղինակի գոյությունը
- 4) Այդ Հեղինակն Աստված է
-
08
- 09
- 10
Արարածների գոյությունը պատահական է, այսինքն՝ կարող են լինել և կարող են չլինել: Բայց պատահական գոյություն ունեցող ցանկացած էակ, տևական գոյություն ունենալու համար, իր պատճառի շարունակական օժանդակության կարիքն ունի:
Բացատրենք օրինակով:
Որևէ արդյունք իր պատճառից տևական կախում ունի այն բանով, ինչը որ ստանում է վերջինից: Օրինակ՝ ցերեկը արդյունքն է արևի: Այն իր լույսը ստանում է արևից: Վերցրեք արևը, և ցերեկվա լույսը կդադարի գոյություն ունենալ: Կաթսայի մեջ ջրի եռալը կրակի արդյունքն է: Վերցրեք կրակը, ջուրը կդադարի եռալ:
Այդպես էլ պատահական էակն իր էութունը և գոյությունը ստանում է Աստծուց, այսինքն՝ իր ամբողջությամբ կախում ունի Աստծուց: Եվ ուրեմն, պատահական էակն իր գոյությունը շարունակելու համար տևականորեն Աստծո օժանդակության կարիքն ունի: Եթե վերցնենք Աստծո օժանդակությունը, պատահական էակն էլ կդադարի գոյություն ունենալ:
Եթե պատահական որևէ էակ, նույնիսկ մի պահ, գոյություն ունենա ինքն իրեն, այդ ժամանակ պետք է դադարի պատահական ու կախյալ լինել և պիտի լինի անհրաժեշտ ու անկախ էակ, այսինքն՝ մի Աստված: Բայց այս պարագան անընդունելի է, որովհետև անկարելի է: