ԱՎԱՆԴԱՊԱՇՏՈՒԹՅԱՆ ՀԵՐՔՈՒՄԸ
- 01
- 02
- 03
- 04
- 05
-
06
-
-
07
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Երկրի վրա պատահական էակներ կան
- 3) Պատահական էակներն իրենք իրենց մեջ չունեն իրենց գոյության պատճառը
- 4) Պատահական էակների գոյության պատճառը հարկավոր է փնտրել որևէ անհրաժեշտ էակի մեջ, որն ինքն իր մեջ կունենա իր գոյության պատճառը: Այդ անհրաժեշտ էակն Աստված է
- 5) Մի հարց
- 6) Հավելված. – ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՀՈԳՈՒ ԾԱԳՈՒՄԸ
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Տիեզերքում զմայլելի կարգուկանոն կա, որ մի նպատակի է ձգտում
- 2.1) Կարգուկանոնը նյութական աշխարհում
- 2.2) Նպատակային կարգուկանոնը բուսական աշխարհում
- 2.3) Նպատակային կարգուկանոնը կենդանական աշխարհում
- 2.4) Նպատակային կարգուկանոնը մեր հինգ զգայարաններում և մարմնի տարբեր օրգաններում
- 3) Այս կարգուկանոնը ենթադրում է բարձրագույն իմացականությամբ օժտված Հեղինակի գոյությունը
- 4) Այդ Հեղինակն Աստված է
-
08
- 09
- 10
Սխալ է ավանդապաշտության ուսմունքը, որովհետև ավանդությունը, ուսուցումը, խոսքը միակ աղբյուրը չեն գաղափարներ ունենալու և ճշմարտություններ ճանաչելու:
Մարդկային միտքն իր բնական լույսով կարող է նորանոր գաղափարներ հղանալ և նոր ակոսներ բանալ գիտության ընդարձակ դաշտերում:
Մարդկային հանճարն իր բնական լույսի շողերով պրպտում է բնության թաքուն խորշերում և նոր գաղտնիքներ է երևան հանում:
Եթե միայն ուսուցումը լիներ մարդկային գիտելիքների աղբյուրը, աշակերտը երբեք իր ուսուցչից ավելի գիտուն չպիտի դառնար հետագայում, գիտությունը պիտի չունենար նոր նվաճումներ, ներկա դարի զարգացումը պիտի չգերազանցեր անցյալ դարերի առաջադիմությանը:
Ուսուցումը, խոսքը մեծապես կարող են օգնել մեզ և դյուրացնել մեր մտքի զարգացման վերելքը, բայց ո՛չ երբեք՝ լինել միակ և բացարձակ դպրոցը մեր գիտելիքների:
Մերժելի է նաև չափավոր ավանդապաշտների տեսությունը: Թեև առանց աստվածահայտնության դժվարին կլիներ հստակորեն ճանաչել բարոյական կյանքը կառավարող խղճի օրենքները և կրոնաշունչ գիտելիքները, սակայն, մարդկային միտքը, մղված իր բնածին հետաքրքրասիրությամբ և ամեն ինչի պատճառը գտնելու անզուսպ փափագով, կարողանալու էր հասնել էակների առաջին Պատճառին, կամ էլ դժվարություն չէր կրելու նրա շուրջ անորոշ գաղափար կազմելուց:
Մարդկային մտքի առարկան ճշմարտությունն է: Աստված աղբյուրն է բոլոր ճշմարտությունների և Ինքը՝ գերագույն Ճշմարտությունը: Զարմանալի չէ, որ ինչպես նյութական աչքն է տեսնում լույսը և նրա միակ աղբյուրը՝ արևը, այնպես էլ միտքը շատ ճշմարտությունների հետ միասին ճանաչում է նաև նրանց միակ աղբյուրը՝ Գերագույն Ճշմարտության Արևը: Եվ հոգ չէ, թե անորոշության բզկտված ամպերի միջից: