ԳԼՈՒԽ Ժ. – ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԱՊԱՑՈՒՅՑ. ԲԱՐՈՅԱԿԱՆ ՕՐԵՆՔԻՑ
- 01
- 02
- 03
- 04
- 05
-
06
-
-
07
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Երկրի վրա պատահական էակներ կան
- 3) Պատահական էակներն իրենք իրենց մեջ չունեն իրենց գոյության պատճառը
- 4) Պատահական էակների գոյության պատճառը հարկավոր է փնտրել որևէ անհրաժեշտ էակի մեջ, որն ինքն իր մեջ կունենա իր գոյության պատճառը: Այդ անհրաժեշտ էակն Աստված է
- 5) Մի հարց
- 6) Հավելված. – ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՀՈԳՈՒ ԾԱԳՈՒՄԸ
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Տիեզերքում զմայլելի կարգուկանոն կա, որ մի նպատակի է ձգտում
- 2.1) Կարգուկանոնը նյութական աշխարհում
- 2.2) Նպատակային կարգուկանոնը բուսական աշխարհում
- 2.3) Նպատակային կարգուկանոնը կենդանական աշխարհում
- 2.4) Նպատակային կարգուկանոնը մեր հինգ զգայարաններում և մարմնի տարբեր օրգաններում
- 3) Այս կարգուկանոնը ենթադրում է բարձրագույն իմացականությամբ օժտված Հեղինակի գոյությունը
- 4) Այդ Հեղինակն Աստված է
-
08
- 09
- 10
Շատոբրիան
Ամեն մարդու բնության մեջ կա մի հրամայական ձայն, որն ասում է. «Արա՛ բարին, փախի՛ր չարից»: Այս ձայնը բնական օրենքն է, որը մաս է կազմում մարդկային բնությանը: Հնարավոր չէ ջնջել այն՝ առանց ջնջելու նաև մարդկային բնությունը:
Ինչպես մարդկային միտքն է կառավարվում ընդհանրական, բացարձակ և հավերժական ճշմարտություններով, այդպես էլ մարդկային կամքն է կառավարվում բնական օրենքներով:
Այդ բնական օրենքները կոչում ենք Բնական Օրենք:
Ինչպես մեր անհուն երջանկության փափագն է մեզ Աստծո գոյության կրկնակի ապացույց տալիս – ա) Աստված՝ որպես հեղինակ այս անհուն փափագի, և բ) Աստված՝ որպես նույն փափագի առարկա – այդպես էլ բարոյական օրենքը երկու ապացույց է տալիս մեզ. ա) Աստված՝ որպես այդ օրենքի հեղինակ, և բ) Աստված՝ որպես վարձատրող բարոյական օրենքի հավատարիմներին, և պատժող՝ զանցառուներին:
Դիտարկենք դրանք առանձին:
[1] Տե՛ս ZACCHI, Dio, Բ. հտր., Roma 1946, p. 192.