ԳԼՈՒԽ Ժ. – ՉԱՐԻ ՀԱՂԹԱՆԱԿԸ ԵՐԿՐԻ ՎՐԱ
- 01
- 02
- 03
- 04
- 05
-
06
-
-
07
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Երկրի վրա պատահական էակներ կան
- 3) Պատահական էակներն իրենք իրենց մեջ չունեն իրենց գոյության պատճառը
- 4) Պատահական էակների գոյության պատճառը հարկավոր է փնտրել որևէ անհրաժեշտ էակի մեջ, որն ինքն իր մեջ կունենա իր գոյության պատճառը: Այդ անհրաժեշտ էակն Աստված է
- 5) Մի հարց
- 6) Հավելված. – ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՀՈԳՈՒ ԾԱԳՈՒՄԸ
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Տիեզերքում զմայլելի կարգուկանոն կա, որ մի նպատակի է ձգտում
- 2.1) Կարգուկանոնը նյութական աշխարհում
- 2.2) Նպատակային կարգուկանոնը բուսական աշխարհում
- 2.3) Նպատակային կարգուկանոնը կենդանական աշխարհում
- 2.4) Նպատակային կարգուկանոնը մեր հինգ զգայարաններում և մարմնի տարբեր օրգաններում
- 3) Այս կարգուկանոնը ենթադրում է բարձրագույն իմացականությամբ օժտված Հեղինակի գոյությունը
- 4) Այդ Հեղինակն Աստված է
-
08
- 09
- 10
Ահա՛ ևս մի դժվարություն, որ գլուխ է բարձրացնում՝ բողոքելու համար աստվածային նախախնամության դեմ:
Այդ դժվարությունը չարերի հաղթանակն է երկրի վրա, ինչպես նաև՝ ուղիղ ճանապարհով քայլել ջանացող անմեղների անհաջողությունները:
Ինչու՞ է մեղավորների ճանապարհը պատված երջանկության ծաղիկներով, իսկ արդարներինը՝ փշերով:
Ինչո՞ւ ենք բարիքի փոխարեն չարիք հնձում: Ո՞ւր է աստվածային նախախնամությունը, երբ հիվանդը հյուղակի կիսափուլ երդիկի տակ նվաղում է մահասարսուռ տվայտանքներից: Ո՞ւր է աստվածային արդարությունը, երբ արևի լույսի տակ այնքա՜ն ակնհայտորեն ոճիրներ են գործվում: Ինչի՞ն է սպասում աստվածային նախախնամությունը, որ իր օգնությունը հասցնի քաղցից ու հոգեկան ցավերից տառապող այնքա՜ն թշվառներին: Աստվածային արդարությունը ո՞ր օրվա համար է պահում իր վրեժխնդիր շանթերը, երբ չարի թագավորությունն օրեցօր զորանում է և իր դրոշն է բարձրացնում բարության բերդաքաղաքի վրա:
Եթե կա նախախնամական մի ձեռք, որն ամեն բան հոգում է, ինչո՞ւ է ոմանց հանդեպ առատաձեռն, և ուրիշների հանդեպ ժլատ: Ինչո՞ւ է ոմանց շռայլել միաժամանակ ամենայն բարիք՝ խելք, առողջություն, հարստություն, գեղեցկություն, իսկ ուրիշները զուրկ են այս բոլոր բարիքներից: Ինչո՞ւ են ոմանք լողում երջանկության ծովում, իսկ ուրիշները խեղդվում են թշվառության ճահճի խորքերում: