Կա՛մ «Աստված», կա՛մ «պատահականություն»ը
- 01
- 02
- 03
- 04
- 05
-
06
-
-
07
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Երկրի վրա պատահական էակներ կան
- 3) Պատահական էակներն իրենք իրենց մեջ չունեն իրենց գոյության պատճառը
- 4) Պատահական էակների գոյության պատճառը հարկավոր է փնտրել որևէ անհրաժեշտ էակի մեջ, որն ինքն իր մեջ կունենա իր գոյության պատճառը: Այդ անհրաժեշտ էակն Աստված է
- 5) Մի հարց
- 6) Հավելված. – ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՀՈԳՈՒ ԾԱԳՈՒՄԸ
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Տիեզերքում զմայլելի կարգուկանոն կա, որ մի նպատակի է ձգտում
- 2.1) Կարգուկանոնը նյութական աշխարհում
- 2.2) Նպատակային կարգուկանոնը բուսական աշխարհում
- 2.3) Նպատակային կարգուկանոնը կենդանական աշխարհում
- 2.4) Նպատակային կարգուկանոնը մեր հինգ զգայարաններում և մարմնի տարբեր օրգաններում
- 3) Այս կարգուկանոնը ենթադրում է բարձրագույն իմացականությամբ օժտված Հեղինակի գոյությունը
- 4) Այդ Հեղինակն Աստված է
-
08
- 09
- 10
Աթեիստները, Աստծո գոյությունը չընդունելու համար, ընդունում են կույր «պատահականությունը»:
Սակայն «պատահականությամբ» բացատրել տիեզերքը՝ նշանակում է ընդունել անկարելին ու հակասությունը և ոտնակոխ անել ողջմտությունն ու գիտությունը:
Կանգնած ենք կենսական և լուրջ հարցի առաջ: Եթե հնարավոր լինի «պատահականությամբ» բացատրել տիեզերքի ներդաշնակ կանոնավորությունը, ապա անտարակույս հաղթանակը աթեիստներինը կլինի, իսկ եթե «պատահականությունը» բավարար պատճառ չլինի տիեզերքի կարգուկանոնի համար, այդ ժամանակ հողին է հավասարվում աթեիստների բարձրացրած շենքը, և փոխարենը բարձրանում է Աստծո գահը:
Նկատի ունենալով այս հարցի կարևորությունը՝ արժե ավելի մանրամասն քննել այն: