Չորրորդ Ավետարանի լեզուն և ոճը
- 01
- 02
-
03
-
- Մարկոսը Հիսուսին տեսե՞լ է, թե՞ ո՛չ
- Երկրորդ Ավետարանը Առաջին և Երկրորդ դարերում տարածում ունեցող գիրք է եղել
- Երկրորդ Ավետարանի հեղինակը Մարկոսն է
- Ներքին փաստեր
- Երկրորդ Ավետարանը գրվել է հեթանոսությունից դարձի եկած քրիստոնյաների համար
- Երկրորդ Ավետարանի նպատակը
- Ե՞րբ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Որտե՞ղ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Մարկոսի Ավետարանի լեզուն և ոճը
-
- ա) «Բանավոր ավանդության» վարկած
- բ) Համատես Ավետարանների փոխադարձ կախումնավորության վարկած
- բ.1) Մարկոսն անկախ է Մատթեոսից և Ղուկասից
- բ.2) Մատթեոսն ու Ղուկասը փոխադարձաբար անկախ են
- բ.3) Մարկոսն ու Ղուկասը
- բ.3.1) Բացթողումները
- բ.3.2) Հավելումներ և հպումներ
- բ.3.3) Տեղափոխություններ
- բ.3.4) Կրկնակ նյութերի փաստը
- բ.4) Առարկություն Մարկոսից Ղուկասի ուղղակի կախումնավորության դեմ
- բ.5) Մատթեոսը և Մարկոսը
- բ.6) Եզրակացություն
- գ) Ավետարանների աղբյուրները
- դ) Եզրակացություն
-
- Չորրորդ Ավետարանը հայտնի է եղել Երկրորդ դարի առաջին կեսին
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը Հովհաննես Առաքյալն է
- Տարակույսներ
- Ա՛յլ առարկություններ
- Լռության առարկությունը
- Մեկ ա՛յլ առարկություն
- Ներքին փաստեր
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը հրեա է
- Չորրորդ Ավետարանիչն ականատես վկա է
- Չորրորդ Ավետարանի ամբողջականության հարցը
- Չորրորդ Ավետարանի նյութերի հաջորդականության մասին
- Առերևույթ հակասություններ
- Հովհաննես Ավետարանիչը և մյուս երեք Ավետարանները
- Միջավայրի ազդեցությունը չորրորդ Ավետարանի վրա
- Չորրորդ Ավետարանի լեզուն և ոճը
- Որտե՞ղ և ե՞րբ է գրվել չորրորդ Ավետարանը
- Եզրակացություն
-
04
-
05
-
Հովհաննես Ավետարանիչն իր Ավետարանը գրել է նույն ժամանակաշրջանում տարածված «Koinè» կոչված բարբառով։
Նրա բառապաշարն աղքատիկ է։ Նա սովորաբար չունի Մարկոսի կենդանի ոճը, ո՛չ էլ Ղուկասի լեզվի ճկունությունը, սակայն ծանրակշիռ արձակով ընթերցումը հաճելի է դարձնում։
Գիտի երբեմն խորհրդապաշտ և վերացական սլացքով իր ընթերցողներին փոխադրել վսեմ գաղափարների աշխարհը։
Երբեմն էլ ներքին մի ջերմություն է տարածվում իր գրության մեջ և նրա տողերը թրթռում են մի թեթև հուզականությամբ, որոնք ընթերցողի վրա ներդաշնակ քերթվածքի տպավորություն են թողնում։
Պարզ է ու անկեղծ, երբեմն զուսպ, բայց ուժեղ. նրան հաճախ է հաջողվում ընթերցողին իր հաղորդականությամբ վարակել։ Տեղ-տեղ նրա ոճը դառնում է շնչող, վառ, ուր արվեստագետի խառնվածք է ցուցաբերում։
Նա սիրում է կրկնել նույն նյութերը՝ դրանց մեջ խորանալու և նոր ուրվագծեր երևան հանելու նպատակով։ Նրա կրկնությունները ո՛չ թե տկարացնում, այլ՝ զորացնում են նրա մտածումները։ Նրա տողերի հորինվածքը եզակի ընթացք ունի։
Սովորություն ունի վերլուծումներով ու խորհրդածություններով ընդարձակել իր նյութը։
Սեմաբանությունը զգալի հետքեր է թողել թե՛ նրա լեզվի և թե՛ նրա ոճի վրա։
Նա Նոր Կտակարանի ամենաինքնատիպ գրիչներից է։