Կամովին նվիրումը Սիրույն
-
01
-
-
02
-
- 1886 թվականի Սուրբ Ծննդյան շնորհը
- Հոգիներ փրկելու եռանդն ու առաջին արդյունքը
- Հրապուրվելը պատմությամբ ու գիտություններով – Բարեպաշտ ընթերցումները
- Մտերմությունը Սելինի հետ – 15 տարեկանում Կարմեղոս մտնելու փափագը
- Հոր համաձայնությունը
- Խոչընդոտներ Գերեն մորեղբոր և վանքի խոստովանահոր կողմից
- Ապարդյուն փորձը Բեյեոյի Եպիսկոպոսի մոտ
-
- Ուխտագնացությունը Հռոմ՝ հոր և Սելինի հետ – Փարիզի «Հաղթանակների Տիրամոր» եկեղեցին
- Շվեյցարիան
- Միլանում, Վենետիկում, Պադովայում, Բոլոնիայում
- Լորեթոյի Սուրբ Տան մոտ
- Ժամանումը Հռոմ
- Այցելությունը Հռոմի Սրբազան Քահանայապետ Լևոն Տասներեքերորդ Պապին
- Դառնություն և վստահություն
- Վերադարձի ճանապարհին. Պոմպեյ, Նապոլի, Ասսիզի, Ջենովա
- Նամակներ Բեյեոյի Եպիսկոպոսին – Սպասման երեք ամիսները
-
03
-
- Մի մխիթարիչ երազ
- Վիթխարի և ընդդիմադիր փափագներ
- Եկեղեցում իր անձնական կոչման բացահայտումը. այդ կոչումը Սերն է – Այն իր մեջ բովանդակում է մյուս բոլոր կոչումները և հավերժական է
- Կամովին նվիրումը Սիրույն
- Ծաղիկներ սփռել երգելով
- Պաշտելի Արծվին վստահությամբ սպասող տկար թռչնակի նման
- Աղաչանք «փոքրիկ» հոգիների համար
-
04
-
- Ձոն
- Մայր Մարիամ Գոնձակայից ստացած խստակրոն դաստիարակությունը
- Աստվածային վերելակը
- Առաքելությունը նորընծաների մոտ
- Փեսայի գալստյան ավետումը
- Հավատքի փորձությունը
- Անտարբերությունը կարճ կամ երկար, սիրելի քույրերից հեռու կամ նրանց մոտ անցկացված կյանքի նկատմամբ
- Ապահովություն և խաղաղություն հնազանդության մեջ
- Թե ինչի՛ մեջ է կայանում իրական կատարյալ Սերը
- Հաղթական մարտավարության օրինակներ
- Հարկավոր է գործերով փաստել Սերը
-
- Հոգու աղքատությունը
- Սերը զոհողություններով է սնվում
- Հոգիներ առաջնորդելու դժվարին գործը
- Աղոթքի ուժը
- Նվաստացման կենսատու հացը
- Չդատել
- Քույր Սեն Պիեռը
- Երկու փոքրիկ պայքար
- Երկու քահանա և առաքյալ «եղբայրներ»ը
- «Ձգի՜ր ինձ, ընթանա՜նք ... » – Վերջին երեկոյի աղոթքը
- Բացատրություններ «Ձգի՜ր ինձ» և «Սիրեցյալի անուշահոտ բուրմունք» խոսքերի վերաբերյալ
-
-
05
-
- 06
-
07
-
256. Հիսո՜ւս, լա՛վ գիտեմ, այո՛, որ սերը սիրով է միայն փոխհատուցվում[1], և այս է պատճառը, որից մղվելով փնտրեցի և հոգևոր սփոփանք գտա սիրույդ փոխարեն սեր հատուցելով միայն: «Անիրավ հարստություններն օգտագործելով, ձեր համար բարեկամներ շահեցեք նրանց, ովքեր ընդունելու են ձեզ հավիտենական հարկերի տակ»[2]: Ահա՛, Տե՜ր, այն խորհուրդը, որ տվեցիր աշակերտներիդ, հետևյալ խոսքերը նրանց ասելուց հետո. «Այս աշխարհի որդիներն իրենց գործարքներում ավելի իմաստուն են, քան լույսի որդիները»[3]: Լույսի որդիս հասկացա, որ ամեն ինչ լինելու փափագս, բոլոր կոչումներն իմը դարձնելու կամքս, հարստություն էր, որ կարող էր ինձ անօրեն մեկը դարձնել: Այն օգտագործեցի՝ ինձ բարեկամներ շահելու համար: Հիշելով Եղիսեի կողմից իր հայր Եղիային ուղղված խնդրանքը, որով համարձակվեց հայցել նրա հոգին կրկնապատիկ չափով[4], կանգնեցի Հրեշտակների ու Սրբերի առաջ և ասացի. «Ես արարածն եմ ամենափոքր, ճանաչում եմ և՛ խեղճությունս, և՛ տկարությունս, բայց գիտեմ նաև, թե ազնվազարմ ու վեհանձն սրտերի համար որքա՜ն հաճելի է բարեգործությունը: Այդ իսկ պատճառով աղաչում եմ ձեզ, ո՜վ երանելի երկնաբնակներ, աղաչում եմ ձեզ որդեգրել ինձ որպես դուստր: Ամբողջովին ձերն է լինելու այն փառքը, որ կօգնեք ինձ ձեռք բերել, բայց ... բարեհաճությամբ գոհացրեք խնդրանքս, որն հանդուգն է, գիտե՜մ ... , և սակայն համարձակվում եմ խնդրել ձեզ ընդունել իմ համար ձեր սերը կրկնապատիկ չափով»։
257. Հիսո՜ւս, չեմ կարող շարունակել աղոթքս, վախենում եմ ընկճվեմ, հանդուգն փափագներիս ծանրության ներքո: Չքմեղանքս այն է, որ մանուկ եմ, իսկ մանուկները չեն մտածում իրենց խոսքերի տարողության մասին, և սակայն՝ նրանց ծնողները, եթե բազմում են գահերի վրա, եթե տիրում են անթիվ ու անհամար գանձերի, չեն վարանում բավարարել փափագներն այն փոքրիկ արարածների, որոնց սիրում են, որքան իրենք իրենց: Նրանց հաճույք պատճառելու համար կատարում են խենթություններ, հասնում տկարության: Լա՛վ ուրեմն, ես դուստրն եմ Եկեղեցու, իսկ Եկեղեցին Թագուհին է, քանի որ Քո Հարսն է, ո՜վ թագավորների աստվածային Թագավոր: Հարստությունների ու փառքի (նաև Երկնային Փառքի) տենչը չէ, որ ունի մանկական սիրտս: Նա հասկանում է, որ փառքն ըստ իրավունքի պատկանում է իր եղբայրներին՝ Հրեշտակներին ու Սրբերին: Իսկ իրենը, իր փառքը թող լինի անդրադարձն այն լույսի, որ ճառագայթում է իր Մոր դեմքից: Այն, ինչը որ խնդրում է, սերն է, միայն մի բան գիտի. սիրել Քեզ, Հիսո՜ւս: Նրան արգելված են համբավ շահող գործերը, չի կարող քարոզել ավետարանը, չի կարող հեղել իր արյունը: Բայց դա կարևորություն չունի. իր եղբայրներն աշխատում են նաև իր փոխարեն, իսկ նա, մի փոքրիկ մանուկ, մնում է Թագավորի ու Թագուհու գահի մոտ, սիրում է իր եղբայրների փոխարեն, որոնք պայքարում են: Իսկ ինչպե՞ս է փաստելու նա իր սերը, քանի որ սերը գործերով է ապացուցվում: Լա՛վ ուրեմն, փոքրիկ մանուկը սփռելու է ծաղիկներ և դրանց անուշահոտ բուրումնավետությամբ պատելու է թագավորական գահը, իր արծաթյա ձայնով երգելու է սիրո մեղեդին: