Համաճարակ Կարմեղոսում
-
01
-
-
02
-
- 1886 թվականի Սուրբ Ծննդյան շնորհը
- Հոգիներ փրկելու եռանդն ու առաջին արդյունքը
- Հրապուրվելը պատմությամբ ու գիտություններով – Բարեպաշտ ընթերցումները
- Մտերմությունը Սելինի հետ – 15 տարեկանում Կարմեղոս մտնելու փափագը
- Հոր համաձայնությունը
- Խոչընդոտներ Գերեն մորեղբոր և վանքի խոստովանահոր կողմից
- Ապարդյուն փորձը Բեյեոյի Եպիսկոպոսի մոտ
-
- Ուխտագնացությունը Հռոմ՝ հոր և Սելինի հետ – Փարիզի «Հաղթանակների Տիրամոր» եկեղեցին
- Շվեյցարիան
- Միլանում, Վենետիկում, Պադովայում, Բոլոնիայում
- Լորեթոյի Սուրբ Տան մոտ
- Ժամանումը Հռոմ
- Այցելությունը Հռոմի Սրբազան Քահանայապետ Լևոն Տասներեքերորդ Պապին
- Դառնություն և վստահություն
- Վերադարձի ճանապարհին. Պոմպեյ, Նապոլի, Ասսիզի, Ջենովա
- Նամակներ Բեյեոյի Եպիսկոպոսին – Սպասման երեք ամիսները
-
03
-
- Մի մխիթարիչ երազ
- Վիթխարի և ընդդիմադիր փափագներ
- Եկեղեցում իր անձնական կոչման բացահայտումը. այդ կոչումը Սերն է – Այն իր մեջ բովանդակում է մյուս բոլոր կոչումները և հավերժական է
- Կամովին նվիրումը Սիրույն
- Ծաղիկներ սփռել երգելով
- Պաշտելի Արծվին վստահությամբ սպասող տկար թռչնակի նման
- Աղաչանք «փոքրիկ» հոգիների համար
-
04
-
- Ձոն
- Մայր Մարիամ Գոնձակայից ստացած խստակրոն դաստիարակությունը
- Աստվածային վերելակը
- Առաքելությունը նորընծաների մոտ
- Փեսայի գալստյան ավետումը
- Հավատքի փորձությունը
- Անտարբերությունը կարճ կամ երկար, սիրելի քույրերից հեռու կամ նրանց մոտ անցկացված կյանքի նկատմամբ
- Ապահովություն և խաղաղություն հնազանդության մեջ
- Թե ինչի՛ մեջ է կայանում իրական կատարյալ Սերը
- Հաղթական մարտավարության օրինակներ
- Հարկավոր է գործերով փաստել Սերը
-
- Հոգու աղքատությունը
- Սերը զոհողություններով է սնվում
- Հոգիներ առաջնորդելու դժվարին գործը
- Աղոթքի ուժը
- Նվաստացման կենսատու հացը
- Չդատել
- Քույր Սեն Պիեռը
- Երկու փոքրիկ պայքար
- Երկու քահանա և առաքյալ «եղբայրներ»ը
- «Ձգի՜ր ինձ, ընթանա՜նք ... » – Վերջին երեկոյի աղոթքը
- Բացատրություններ «Ձգի՜ր ինձ» և «Սիրեցյալի անուշահոտ բուրմունք» խոսքերի վերաբերյալ
-
-
05
-
- 06
-
07
-
224. Մեր սուրբ Մոր մահից մեկ ամիս անց հասարակության մեջ տարածվեց ջերմախտը[1]. միայն ես էի ոտքի վրա, երկու ա՛յլ քույրերի հետ: Երբեք չեմ կարողանա արտահայտել այն ամենն, ինչ տեսա, և թե ի՛նչ կարծիք կազմեցի երկրային կյանքի ու իր վաղանցուկ բոլոր իրողությունների շուրջ:
Ծննդյանս տասնիններորդ տարեդարձը տոնախմբվեց մահով[2], որին հաջորդեցին երկու ուրիշ մեկնումներ աշխարհից: Այդ շրջանում միայն ես էի զբաղվում եկեղեցու ավանդատան գործերով. միանձնուհին, որին օգնում էի, ծանրորեն հիվանդ էր, և ես էի պատրաստում հուղարկավորման համար հարկավոր առարկաները, բացում դասի դռները Պատարագի համար, և այլն: Մարդասերն Աստված զորության մեծագույն շնորհներ էր հաղորդում ինձ այդ օրերին, այժմ զարմանքով եմ հարցնում ինքս ինձ, թե ինչպե՛ս եմ կարողացել անվախ կերպով անել այն ամենն, ինչ արել եմ: Մահը տիրում էր ամենուր, ծանր հիվանդները խնամվում էին նրանց կողմից, ովքեր դեռ կարողանում էին մի կերպ քարշ տալ իրենց ոտքերը. հազիվ էր քույրերից մեկն իր վերջին շունչն արձակում, ստիպված էինք լինում նրան միայնակ թողնել: Մի առավոտ, արթնանալիս նախազգացումն ունեցա, որ Քույր Մագդաղինեն մահացել էր: Սրահում խավար էր, ոչ ոք դուրս չէր գալիս խուցերից, բայց վերջապես որոշեցի մտնել Քույր Մագդաղինեի սենյակ, որի դուռը բաց էր: Տեսա նրան, իրոք, հագնված ու անկողնու վրա տարածված: Չվախեցա: Տեսնելով, որ սենյակում մոմ չուներ, գնացի նրա համար մոմ գտնելու, ինչպես նաև՝ վարդերի պսակ:
Այն երեկոյան, որում մահացավ մեր Փոխմեծավորուհի Մայրը[3], մենակ էի հիվանդապահուհու հետ: Անհնարին է նկարագրել հասարակության այդ ժամանակվա թախծոտ հոգեվիճակը, միայն նրանք, որ ոտքի վրա էին, կարող են մոտավոր գաղափար կազմել դրա շուրջ: Բայց ես այդ կատարյալ լքվածության մեջ շարունակում էի զգալ, որ Աստված հսկում էր մեր վրա: Մահամերձներն առանց որևէ ճիգի էին անցնում դեպի լավագույն կյանք, մահից անմիջապես հետո նրանց դեմքերի վրա տարածվում էին ուրախության ու խաղաղության արտահայտություններ. թվում էր, թե քաղցրանուշ քնի մեջ էին: Եվ այդպես էր իրականում, որովհետև այս աշխարհի խաբուսիկ երևույթների անէացումից հետո նրանք կրկին արթնանալու են՝ վայելելու համար ընտրյալներին վերապահված հավերժական երանությունը: