Միայն Սերը կարող է մեզ հաճելի դարձնել Աստծուն
-
01
-
-
02
-
- 1886 թվականի Սուրբ Ծննդյան շնորհը
- Հոգիներ փրկելու եռանդն ու առաջին արդյունքը
- Հրապուրվելը պատմությամբ ու գիտություններով – Բարեպաշտ ընթերցումները
- Մտերմությունը Սելինի հետ – 15 տարեկանում Կարմեղոս մտնելու փափագը
- Հոր համաձայնությունը
- Խոչընդոտներ Գերեն մորեղբոր և վանքի խոստովանահոր կողմից
- Ապարդյուն փորձը Բեյեոյի Եպիսկոպոսի մոտ
-
- Ուխտագնացությունը Հռոմ՝ հոր և Սելինի հետ – Փարիզի «Հաղթանակների Տիրամոր» եկեղեցին
- Շվեյցարիան
- Միլանում, Վենետիկում, Պադովայում, Բոլոնիայում
- Լորեթոյի Սուրբ Տան մոտ
- Ժամանումը Հռոմ
- Այցելությունը Հռոմի Սրբազան Քահանայապետ Լևոն Տասներեքերորդ Պապին
- Դառնություն և վստահություն
- Վերադարձի ճանապարհին. Պոմպեյ, Նապոլի, Ասսիզի, Ջենովա
- Նամակներ Բեյեոյի Եպիսկոպոսին – Սպասման երեք ամիսները
-
03
-
- Մի մխիթարիչ երազ
- Վիթխարի և ընդդիմադիր փափագներ
- Եկեղեցում իր անձնական կոչման բացահայտումը. այդ կոչումը Սերն է – Այն իր մեջ բովանդակում է մյուս բոլոր կոչումները և հավերժական է
- Կամովին նվիրումը Սիրույն
- Ծաղիկներ սփռել երգելով
- Պաշտելի Արծվին վստահությամբ սպասող տկար թռչնակի նման
- Աղաչանք «փոքրիկ» հոգիների համար
-
04
-
- Ձոն
- Մայր Մարիամ Գոնձակայից ստացած խստակրոն դաստիարակությունը
- Աստվածային վերելակը
- Առաքելությունը նորընծաների մոտ
- Փեսայի գալստյան ավետումը
- Հավատքի փորձությունը
- Անտարբերությունը կարճ կամ երկար, սիրելի քույրերից հեռու կամ նրանց մոտ անցկացված կյանքի նկատմամբ
- Ապահովություն և խաղաղություն հնազանդության մեջ
- Թե ինչի՛ մեջ է կայանում իրական կատարյալ Սերը
- Հաղթական մարտավարության օրինակներ
- Հարկավոր է գործերով փաստել Սերը
-
- Հոգու աղքատությունը
- Սերը զոհողություններով է սնվում
- Հոգիներ առաջնորդելու դժվարին գործը
- Աղոթքի ուժը
- Նվաստացման կենսատու հացը
- Չդատել
- Քույր Սեն Պիեռը
- Երկու փոքրիկ պայքար
- Երկու քահանա և առաքյալ «եղբայրներ»ը
- «Ձգի՜ր ինձ, ընթանա՜նք ... » – Վերջին երեկոյի աղոթքը
- Բացատրություններ «Ձգի՜ր ինձ» և «Սիրեցյալի անուշահոտ բուրմունք» խոսքերի վերաբերյալ
-
-
05
-
- 06
-
07
-
241. Մի՛ կարծեք, թե մխիթարությունների միջով եմ նավարկում: Ո՛չ: Իմ մխիթարությունը՝ երկրի վրա մխիթարություններ չունենալն է: Առանց երևալու, առանց խոսելու, Հիսուսը կրթում է ինձ հոգուս խորքում: Դա չի կատարում գրքերի միջոցով, որովհետև չեմ հասկանում այն, ինչ ընթերցում եմ, բայց երբեմն մեկ բառն անգամ բավական է լինում ինձ մխիթարելու համար, ինչպես ահա՛ այս կարճ նախադասությունը, որ գտա աղոթքիս վերջում, լռության ու ցամաքության մեջ մնալուց հետո. «Ահա՛ ուսուցիչը, որ տալիս եմ քեզ, կհայտնի այն ամենն, ինչ պարտավոր ես անել: Կամենում եմ, որ այն կարդաս կյանքի գրքում, ուր պարփակված է Սիրո գիտությունը»[1]: Սիրո գիտությունը ... . ա՜հ, այո՛, այս խոսքը քաղցրությամբ է ղողանջում հոգուս խորքում, ա՛յս գիտությունն եմ միայն փնտրում: Այն ձեռքբերելու համար բոլոր հարստություններս տալով հանդերձ, թվում է ինձ, ինչպես Երգ Երգոցի սիրուհուն, թե ոչինչ էլ չեմ տվել[2]: Այնքա՜ն լավ եմ հասկանում, որ միայն սերը կարող է հաճելի դարձնել մեզ Տիրոջը, որ այն է կազմում իմ միակ ներշնչարանը:
242. Հիսուսը կամեցավ հայտնել ինձ այն միակ ուղին, որն առաջնորդում է դեպի աստվածային հնոցը. այն է՝ իր հոր գրկում անվախ ննջող մանկան խաղաղությունը: «Ով մանուկ է, թող գա իմ մոտ», ասում է Սուրբ Հոգին Սողոմոնի միջոցով[3], և սիրո միևնույն Հոգին մի ա՛յլ տեղ ասում է, որ «Ողորմությունը շնորհված է փոքրերին»[4]: Նրա Անունից խոսելով, Եսայի Մարգարեն ասում է, որ վերջին օրը «Տերը հովվելու է Իր հոտը հովվի նման, Իր բազուկների վրա է հավաքելու փոքրիկ գառնուկներին և Իր սրտին է սեղմելու նրանց»[5]: Եվ կարծես թե այս բոլոր խոստումները բավական չէին, նույն Մարգարեն, որի հայացքը ներթափանցում էր մինչև հավիտենական խորքերը, ասում է Տիրոջ անունից. «Ինչպես մայրն է գգվում իր մանկանը, այնպես էլ ես եմ ձեզ մխիթարելու. կրելու եմ ձեզ իմ գրկում և փայփայելու եմ ծնկներիս վրա»[6]: Ա՜հ, Կնքամայր իմ սիրելի, այսպիսի խոսքերից հետո չի մնում անել ոչինչ, եթե ո՛չ՝ լռել միայն ու արտասվել, երախտագիտությունից ու սիրուց տարված: