ԺԷ. – Աստվածաշունչ և Սրբազան Ավանդություն
- 01
- 02
- 03
-
04
-
-
05
-
-
06
-
232. – Ի՞նչ է Աստվածաշունչը:
– Աստվածաշունչը Փրկության պատմությունն է, մարդկության պատմության մեջ Աստծո փրկարար միջամտությունների պատմությունը:
233. – Աստվածաշունչը մե՞կ գիրք է:
– Ո՛չ, Աստվածաշունչը դա բազմաթիվ գրքերի ժողովածու է։ Այն բաժանվում է երկու մասի. Հին Կտակարան (մինչև Քրիստոսի ծնունդը) և Նոր Կտակարան (Քրիստոսի ծննդից հետո): Հին ու Նոր Կտակարաններն էլ իրենց հերթին բաժանվում են տարբեր գրքերի ու գրքերի խմբերի, որոնք շարադրվել են մոտավորապես 1.600 տարվա ժամանակահատվածում, Ք.ա. 1500 թվականից մինչև Ք.հ. 100 թվականը:
234. – Որո՞նք են Հին Կտակարանի գրքերը:
– Դրանք են.
Հնգամատյանի գրքերը.
Պատմական գրքերը.
Իմաստասիրական գրքերը.
Մարգարեական գրքերը.
235. – Որո՞նք են Նոր Կտակարանի գրքերը:
– Դրանք են.
Ավետարանները.
Պատմական մեկ գիրք.
5) Գործք Առաքելոց.
Պողոս Առաքյալի Նամակները.
Առաքյալների Ընդհանրական Նամակները.
Մարգարեական մեկ գիրք.
27) Հովհաննես Առաքյալի Հայտնությունը:
236. – Աստվածաշունչը Քրիստոնեական Հավատքի միա՞կ աղբյուրն է:
– Աստվածաշունչը Քրիստոնեական Հավատքի առաջնային ու հիմնական աղբյուրն է, բայց Աստվածաշունչը կարիքն ունի ճշգրիտ ու անսխալ մեկնության, որը կատարվել և կատարվում է Ընդհանրական Եկեղեցու կենդանի Ավանդության մեջ: Ուստի էական կարևորություն ունի, որ Աստվածաշունչը մենք կարդանք Եկեղեցու Սրբազան Ավանդության և Վարդապետության կողմից տրվող բացատրությունների ու մեկնությունների օգնությամբ, տարատեսակ հոգեկործան սխալներից խուսափելու համար:
237. – Ի՞նչ ենք հասկանում ասելով Եկեղեցու կենդանի Ավանդություն և Վարդապետություն: Որտե՞ղ են դրանք արտահայտվում:
– Ավանդությունը արտահայտվում է Եկեղեցու կողմից դարերի ընթացքում պաշտոնապես ճանաչված Հայրապետների ու Աստվածաբանների գրություններում, իսկ Վարդապետությունն արտահայտվում է Հռոմի Սրբազան Քահանայապետի (Պապի) և նրա հետ կատարյալ հաղորդության մեջ գտնվող Եպիսկոպոսների քարոզներում ու պաշտոնական վավերագրերում, մանավանդ՝ Եկեղեցու Տիեզերական Ժողովների կողմից ընդունված փաստաթղթերում:
ԳՐԱՎՈՐ ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ