Մարկոսի Ավետարանը հայրախոսական գրականության մեջ
-
01
-
-
02
-
-
03
-
-
04
-
-
05
-
-
06
-
-
07
-
-
08
-
-
09
-
-
10
-
-
11
-
-
12
-
-
13
-
-
14
-
-
15
-
-
16
-
-
17
-
Մարկոսի Ավետարանի հայրախոսական շրջանի մեկնություններն անհավատալիորեն սակավաթիվ են: Որպես առանձին մեկնություններ կարող ենք հիշատակել ընդամենը երեքը. առաջինը պատկանում է Հերոնիմոս Ստրիդոնացու (347-420), երկրորդը՝ Բեդա Պատվելու (673-735), երրորդը՝ բյուզանդացի աստվածաբան Էութիմիոս Զիգաբենոսի (12րդ դար) գրչին:
Դրա պատճառն այն է, որ Մարկոսի Ավետարանը Հայրերի կողմից միշտ նկատվել է որպես Մատթեոսի Ավետարանի համառոտությունը, և հետևաբար՝ նրանք իրենց ողջ ուշադրությունը կենտրոնացրել են առաջին Ավետարանի վրա:
Հայ իրականությունը ևս արտացոլել է, ինչպես միշտ, Ընդհանրական Եկեղեցում տիրող իրավիճակը: Նոր Կտակարանի գրքերը մեկնող Հայրերի աշխատություններից ծաղկաքաղ կատարելով՝ Մարկոսի Ավետարանի մեկնություններ են գրել Բարսեղ Շնորհալի Մաշկևորցին (1280՞-1345՞) և Աբրահամ Վրդ. Կոստանդնուպոլսեցին 19րդ դարում: