Լորեթոյի Սուրբ Տան մոտ
-
01
-
-
02
-
- 1886 թվականի Սուրբ Ծննդյան շնորհը
- Հոգիներ փրկելու եռանդն ու առաջին արդյունքը
- Հրապուրվելը պատմությամբ ու գիտություններով – Բարեպաշտ ընթերցումները
- Մտերմությունը Սելինի հետ – 15 տարեկանում Կարմեղոս մտնելու փափագը
- Հոր համաձայնությունը
- Խոչընդոտներ Գերեն մորեղբոր և վանքի խոստովանահոր կողմից
- Ապարդյուն փորձը Բեյեոյի Եպիսկոպոսի մոտ
-
- Ուխտագնացությունը Հռոմ՝ հոր և Սելինի հետ – Փարիզի «Հաղթանակների Տիրամոր» եկեղեցին
- Շվեյցարիան
- Միլանում, Վենետիկում, Պադովայում, Բոլոնիայում
- Լորեթոյի Սուրբ Տան մոտ
- Ժամանումը Հռոմ
- Այցելությունը Հռոմի Սրբազան Քահանայապետ Լևոն Տասներեքերորդ Պապին
- Դառնություն և վստահություն
- Վերադարձի ճանապարհին. Պոմպեյ, Նապոլի, Ասսիզի, Ջենովա
- Նամակներ Բեյեոյի Եպիսկոպոսին – Սպասման երեք ամիսները
-
03
-
- Մի մխիթարիչ երազ
- Վիթխարի և ընդդիմադիր փափագներ
- Եկեղեցում իր անձնական կոչման բացահայտումը. այդ կոչումը Սերն է – Այն իր մեջ բովանդակում է մյուս բոլոր կոչումները և հավերժական է
- Կամովին նվիրումը Սիրույն
- Ծաղիկներ սփռել երգելով
- Պաշտելի Արծվին վստահությամբ սպասող տկար թռչնակի նման
- Աղաչանք «փոքրիկ» հոգիների համար
-
04
-
- Ձոն
- Մայր Մարիամ Գոնձակայից ստացած խստակրոն դաստիարակությունը
- Աստվածային վերելակը
- Առաքելությունը նորընծաների մոտ
- Փեսայի գալստյան ավետումը
- Հավատքի փորձությունը
- Անտարբերությունը կարճ կամ երկար, սիրելի քույրերից հեռու կամ նրանց մոտ անցկացված կյանքի նկատմամբ
- Ապահովություն և խաղաղություն հնազանդության մեջ
- Թե ինչի՛ մեջ է կայանում իրական կատարյալ Սերը
- Հաղթական մարտավարության օրինակներ
- Հարկավոր է գործերով փաստել Սերը
-
- Հոգու աղքատությունը
- Սերը զոհողություններով է սնվում
- Հոգիներ առաջնորդելու դժվարին գործը
- Աղոթքի ուժը
- Նվաստացման կենսատու հացը
- Չդատել
- Քույր Սեն Պիեռը
- Երկու փոքրիկ պայքար
- Երկու քահանա և առաքյալ «եղբայրներ»ը
- «Ձգի՜ր ինձ, ընթանա՜նք ... » – Վերջին երեկոյի աղոթքը
- Բացատրություններ «Ձգի՜ր ինձ» և «Սիրեցյալի անուշահոտ բուրմունք» խոսքերի վերաբերյալ
-
-
05
-
- 06
-
07
-
167. Ի՞նչ կարող եմ ասել արդյոք Սուրբ Տան մասին: Հուզմունքս մեծ եղավ, երբ ինձ գտա այն նույն հարկի տակ, ուր ապրել էր Սուրբ Ընտանիքը. աչքերս դիտում էին այն նույն պատերը, որոնց վրա էր հանգչել Հիսուսի աստվածային հայացքը, մինչ քայլում էր այն հողի վրայով, որ ոռոգված էր Սուրբ Հովսեփի քրտինքով, ուր Մարիամն իր ձեռքերի մեջ էր առել Հիսուսին, Նրան իր կուսական որովայնում կրելուց հետո: Տեսա այն փոքրիկ սենյակը, ուր Սուրբ Կույսին հայտնվել էր հրեշտակապետը և ավետել բարի լուրը: Վարդարանս հպեցի Հիսուս Մանկան ափսեին: Ա՜հ, քանի՜ցս անպատմելի են այդ հիշատակները:
Բայց մեր ամենամեծ մխիթարությունը Իրեն իսկ Հիսուսին ընդունելը եղավ Իր իսկ տան մեջ և Նրա կենդանի տաճարները լինելն այն վայրում, որը վիթխարի պատվի էր արժանացել Հիսուսի ներկայությամբ: Իտալական սովորության համաձայն, Ամենասուրբ Հաղորդությունը պահվում էր եկեղեցու խորաններից միայն մեկի վրա և միայն այնտեղ էր հնարավոր հաղորդվել: Այդ խորանը, սակայն, Սուրբ Տան մեջ չէր, այլ՝ այն եկեղեցու, որն իր մեջ էր պարունակում Սուրբ Տունը, այդ ադամանդը՝ պարփակված սպիտակ մարմարից պատրաստված արկղի մեջ: Բայց դա չէր գոհացնում մեր փափագները:
Կամենում էինք Հաղորդությունն ընդունել ադամանդի մեջ, և ո՛չ թե արկղի: Հայրիկն, իր սովորական քաղցրության համաձայն, վարվեց ինչպես մյուսները, բայց ես ու Սելինը գնացինք գտնելու այն քահանային[1], որ մեր խմբից էր և որ պատրաստվում էր մասնավոր առանձնաշնորհմամբ Պատարագ մատուցել Սուրբ Տան մեջ: Նա իսկույն երկու փոքրիկ նշխարներ վերցրեց և մաղզմայի վրա դրեց իր մեծ նշխարի հետ միասին. և Դուք հասկանում եք, Մայր իմ սիրելի, թե ինչպիսի՜ն եղավ մեր հափշտակությունը, երբ երկուսս էլ Ամենասուրբ Հաղորդությունն ընդունեցինք օրհնյալ Տան մեջ: Դա երկնային երանություն էր, որ բառերով անհնարին է թարգմանել: Ուրեմն ի՞նչ կլինենք, երբ Հաղորդությունն ընդունենք Երկնային Թագավորի հավերժական բնակարանում: Այնժամ այլևս չի վերջանա մեր ուրախությունը, գոյություն չի ունենա մեկնելու և բաժանվելու տրտմությունը, և մի հիշատակ ունենալու համար անհրաժեշտ չի լինի գաղտնագողի քերել աստվածային ներկայությամբ սրբագործված պատերը, որովհետև Իր տունը նաև մերն է լինելու, հավիտյան: Նա չի կամենում մեզ մնայուն բնակարաններ տալ այստեղ՝ երկրի վրա, այլ՝ միայն գոհանում է դրանք ցույց տալով, որպեսզի մեր համար սիրելի դարձնի աղքատությունն ու թաքնված կյանքը. այն մյուսը, որ վերապահել է մեզ, Իր փառքի Պալատն է, ուր Իրեն այլևս չենք տեսնի իբրև մանուկ կամ սպիտակ նշխար, այլ՝ այնպես, ինչպես որ Է, իր անսահման գեղեցկությամբ:
[1] Տեր Լըքոնթը՝ Լիզյոյի «Սուրբ Պետրոս» եկեղեցու ժողովրդապետը: