Վանական զգեստավորումը – Ձյան նվերը
-
01
-
-
02
-
- 1886 թվականի Սուրբ Ծննդյան շնորհը
- Հոգիներ փրկելու եռանդն ու առաջին արդյունքը
- Հրապուրվելը պատմությամբ ու գիտություններով – Բարեպաշտ ընթերցումները
- Մտերմությունը Սելինի հետ – 15 տարեկանում Կարմեղոս մտնելու փափագը
- Հոր համաձայնությունը
- Խոչընդոտներ Գերեն մորեղբոր և վանքի խոստովանահոր կողմից
- Ապարդյուն փորձը Բեյեոյի Եպիսկոպոսի մոտ
-
- Ուխտագնացությունը Հռոմ՝ հոր և Սելինի հետ – Փարիզի «Հաղթանակների Տիրամոր» եկեղեցին
- Շվեյցարիան
- Միլանում, Վենետիկում, Պադովայում, Բոլոնիայում
- Լորեթոյի Սուրբ Տան մոտ
- Ժամանումը Հռոմ
- Այցելությունը Հռոմի Սրբազան Քահանայապետ Լևոն Տասներեքերորդ Պապին
- Դառնություն և վստահություն
- Վերադարձի ճանապարհին. Պոմպեյ, Նապոլի, Ասսիզի, Ջենովա
- Նամակներ Բեյեոյի Եպիսկոպոսին – Սպասման երեք ամիսները
-
03
-
- Մի մխիթարիչ երազ
- Վիթխարի և ընդդիմադիր փափագներ
- Եկեղեցում իր անձնական կոչման բացահայտումը. այդ կոչումը Սերն է – Այն իր մեջ բովանդակում է մյուս բոլոր կոչումները և հավերժական է
- Կամովին նվիրումը Սիրույն
- Ծաղիկներ սփռել երգելով
- Պաշտելի Արծվին վստահությամբ սպասող տկար թռչնակի նման
- Աղաչանք «փոքրիկ» հոգիների համար
-
04
-
- Ձոն
- Մայր Մարիամ Գոնձակայից ստացած խստակրոն դաստիարակությունը
- Աստվածային վերելակը
- Առաքելությունը նորընծաների մոտ
- Փեսայի գալստյան ավետումը
- Հավատքի փորձությունը
- Անտարբերությունը կարճ կամ երկար, սիրելի քույրերից հեռու կամ նրանց մոտ անցկացված կյանքի նկատմամբ
- Ապահովություն և խաղաղություն հնազանդության մեջ
- Թե ինչի՛ մեջ է կայանում իրական կատարյալ Սերը
- Հաղթական մարտավարության օրինակներ
- Հարկավոր է գործերով փաստել Սերը
-
- Հոգու աղքատությունը
- Սերը զոհողություններով է սնվում
- Հոգիներ առաջնորդելու դժվարին գործը
- Աղոթքի ուժը
- Նվաստացման կենսատու հացը
- Չդատել
- Քույր Սեն Պիեռը
- Երկու փոքրիկ պայքար
- Երկու քահանա և առաքյալ «եղբայրներ»ը
- «Ձգի՜ր ինձ, ընթանա՜նք ... » – Վերջին երեկոյի աղոթքը
- Բացատրություններ «Ձգի՜ր ինձ» և «Սիրեցյալի անուշահոտ բուրմունք» խոսքերի վերաբերյալ
-
-
05
-
- 06
-
07
-
203. Սպասումը շատ երկար եղավ, բայց քանի՜ցս գեղեցիկ էր հանդիսությունը: Ոչինչ չպակասեց, ոչի՛նչ, և ո՛չ իսկ ձյունը: Չգիտեմ, արդյոք արդեն խոսե՞լ եմ ձյան հանդեպ ունեցածս սիրո մասին: Երբ դեռ շատ փոքր էի, նրա փայլն ինձ հիացնում էր. մեծագույն հաճույքներիցս մեկը սպիտակ փաթիլների տակ զբոսնելն էր: Բայց որտեղի՞ց էր գալիս այդ ճաշակս: Թերևս այն փաստից, որ ես նույնպես ձմռան ծաղիկ լինելով, բնության առաջին գեղեցկությունը, որ տարածված տեսա աչքերիս առաջ, իր սպիտակ վերարկուն էր: Անդադար երազանքս էր, որ զգեստառությանս օրը բնությունը նույնպես սպիտակ հագնվեր, ինչպես ես: Նախորդ օրը տրտմությամբ էի դիտել մոխրագույն երկինքը, որն երբեմն բարակ անձրև էր մաղում և օդը նույնպես այնքա՜ն խոնավ էր, որ ձյան տեղումներ այլևս չէի ակնկալում: Հաջորդ առավոտյան երկինքը նույնն էր. արարողությունը, սակայն, անպատմելի, որի ամենագեղեցիկ ծաղիկն իմ թանկագին թագավորը եղավ: Նրան երբեք այդքա՜ն գեղեցիկ չէի տեսել, այդքա՜ն վեհ ու արժանապատիվ: Բոլորի հիացմունքի առարկան էր. այդ օրն իր հաղթանակը եղավ, իր վերջին տոնն այստեղ՝ ներքևում: Իր բոլոր որդիներին Աստծուն էր նվիրել. այո՛, որովհետև Սելինը նույնպես հայտնել էր նրան իր կոչումը և նա ուրախությունից արտասվել էր, ապա գնացել էր իր երախտագիտության զգացումները մատուցելու Նրան, ով «մեծագույն պատվի էր արժանացնում իրեն՝ վերցնելով իր բոլոր զավակներին»:
204. Ծիսակատարության ավարտին, Գերապայծառ Եպիսկոպոսը սկսեց «Զքեզ Աստված» երգել: Քահանաներից մեկը շտապեց հիշեցնել, որ այդ օրհներգը միայն ուխտադրությունների ժամանակ էր երգվում, բայց արդեն սկիզբ առած գոհաբանական տաղը շարունակվեց մինչև վերջ: Մի՞թե ամբողջական չէր լինելու այդ տոնը, քանի որ նրանում են ամփոփվում մյուս բոլորը: Սիրելի թագավորիս հետ վերջին անգամ գրկախառնվելուց հետո վերադարձա փակարան և առաջին բանը, որ տեսա բակում, եղավ «իմ փոքրիկ վարդագույն Հիսուս Մանուկը», որ ժպտում էր ինձ ծաղիկների ու լույսերի միջից[1], ապա հայացքս իսկույն ձյան փաթիլների վրա հանգչեց. բակը իմ նման սպիտակ էր: Որքա՜ն բարի է Հիսուսը: Նախատեսելով Իր փոքրիկ նշանածի փափագները, նրան ձյուն էր նվիրում ... : Ձյո՜ւն: Ո՞վ է, ուրեմն, այն մահկանացուն, որքա՜ն էլ որ հզոր լինի, որ կարող է երկնքից ձյուն տեղացնել՝ իր սիրելիին հաճույք պատճառելու համար: Թերևս աշխարհի մարդիկ իրենց առջև դրեցին այս հարցը, և անկասկած զգեստառությանս ձյունը նրանց մի փոքրիկ հրաշք թվաց և զարմանք պատճառեց բոլորին: Նրանք մի տեսակ տարօրինակ էին գտնում ճաշակս, որովհետև ձյունն ինձ հաճելի էր: Ավելի լավ: Սա առավել ցայտուն է դարձնում անսահմանորեն մեծ զիջողությունը կույսերի Փեսայի, Ով սիրում է ձյան նման սպիտակ շուշաններին:
205. Արարողության ավարտին ներս մտավ նաև Գերապայծառ Եպիսկոպոսը[2], որի բարությունն իմ հանդեպ հիրավի հայրական էր: Հպարտ էր տեսնելով, որ հարատևել էի կոչմանս մեջ, ասում էր բոլորին, թե «իր դուստրն» էի: Այդ գեղեցիկ տոնից հետո նույնպես, ամեն անգամ, որ Նորին Գերազանցությունը մեզ հյուր եկավ, միշտ բարեհամբույր եղավ իմ հանդեպ. հիշում եմ հատկապես նրա այցելությունը՝ կապված Սբ. Հովհաննես Խաչի հարյուրամյակին: Գլուխս իր երկու ձեռքերի մեջ առավ, ապա մեծագույն քնքշությամբ խոսեց հետս. երբեք այդքան պատիվներ չէի ընդունել: Միևնույն պահին մարդասերն Աստված մտածել տվեց ինձ այն բոլոր պատիվների շուրջ, որոնցով մեզ շռայլորեն զարդարելու է Հրեշտակների ու Սրբերի առաջ, և որի մի տկար պատկերն էր տալիս ինձ այստեղ՝ երկրի վրա: Այդպիսով, զգացածս մխիթարությունն իրոք մեծ եղավ: