ՎԵՐՋԱԲԱՆ
- 01
- 02
- 03
- 04
- 05
-
06
-
-
07
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Երկրի վրա պատահական էակներ կան
- 3) Պատահական էակներն իրենք իրենց մեջ չունեն իրենց գոյության պատճառը
- 4) Պատահական էակների գոյության պատճառը հարկավոր է փնտրել որևէ անհրաժեշտ էակի մեջ, որն ինքն իր մեջ կունենա իր գոյության պատճառը: Այդ անհրաժեշտ էակն Աստված է
- 5) Մի հարց
- 6) Հավելված. – ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՀՈԳՈՒ ԾԱԳՈՒՄԸ
-
- 1) Նախագիտելիք
- 2) Տիեզերքում զմայլելի կարգուկանոն կա, որ մի նպատակի է ձգտում
- 2.1) Կարգուկանոնը նյութական աշխարհում
- 2.2) Նպատակային կարգուկանոնը բուսական աշխարհում
- 2.3) Նպատակային կարգուկանոնը կենդանական աշխարհում
- 2.4) Նպատակային կարգուկանոնը մեր հինգ զգայարաններում և մարմնի տարբեր օրգաններում
- 3) Այս կարգուկանոնը ենթադրում է բարձրագույն իմացականությամբ օժտված Հեղինակի գոյությունը
- 4) Այդ Հեղինակն Աստված է
-
08
- 09
- 10
Տիեզերքն առեղծվածներով լի խորհրդավոր գիրք է: Մենք բացեցինք այդ գիրքը և փորձեցինք քննել նրա զանազան առեղծվածները:
Փնտրեցինք էակների շարժման, փոփոխության, գործունեության, գոյության, կատարելության ու կանոնավորության Առաջին Պատճառը:
Մեր ուսումնասիրության առարկան դարձրեցինք մարդկային հոգու և կյանքի ծագումը երկրի վրա: Տեսանք հրաշքի գոյությունը:
Մանրամասնորեն քննեցինք մեր ներաշխարհը: Այնտեղ գտանք մտքի ընդհանրական ու հավերժաշող ճշմարտություններ, սրտի անհուն երջանկության մի տենչանք, բարոյական օրենքի հրամայականն ու անլռելի ձայնը:
Տեսանք մեզնից դուրս և մեր ներսում բարոյական չարիքի գոյությունը, համատարած ցավը, համայնակուլ մահը, նողկալի մեղքը, չպատժված անարդարությունները, վարձատրված չարությունները, բարիքների անհավասար բաշխումն ու չարերի հաղթանակը երկրի վրա:
Այս բոլոր առեղծվածներին որևէ լուծում գտնելու համար մենք դիմեցինք բնությանը, գիտությանը և ողջմտությանը:
Նրանք միաբերան ցույց տվեցին մեզ իրական Աղբյուրը լույսի, որ կարող է ամբողջական լույս սփռել այս առեղծվածների վրա:
Այդ լույսի Աղբյուրը մենք անվանում ենք «Աստված»:
Աստվա՜ծ, ինքնագո ու անսահման, ամենակատարյալ ու ամենակարող, ամենագետ ու ամենաբարի, միակ ու անհրաժեշտ Էակն է, որ գոհացուցիչ բացատրություն կարող է տալ տիեզերքի բոլոր առեղծվածներին:
Տեսանք, որ հարկավոր է ընդունել կա՛մ Աստծո գոյությունը, կա՛մ էլ՝ ամենաանիմաստ հակասությունը:
Ժխտելու համար Աստծո գոյությունը՝ հարկավոր է ոտնակոխ անել բնության, գիտության և մտքի բոլոր օրենքները:
Ուրանալով Աստծուն՝ հարկավոր է ուրանալ նաև բարոյական, ընկերային, հանրային, ընտանեկան և անհատական ամեն առաքինություն:
Ջնջելով տիեզերքից Աստծուն, պետք է ջնջել նաև տիեզերքը:
Ընդհակառակն, ընդհանուր զարգացմանը զուգընթաց, մարդկությանը պատեց թշվառությունը: Գիտության լույսով՝ խավար սրսկեցին հոգիների մեջ: Ոսկու փայլով՝ ժանգոտեցրին առաքինությունների փայլը, սիրազուրկ տռփանքի կրակով՝ անբարոյականությամբ վարակեցին արար աշխարհը:
Դրամը բազմեց Աստծո սրբափայլ գահի վրա, մարդկային «Ես»ը դարձավ պաշտամունքի առարկա:
Երջանկության անունով՝ ատելության ակունքներ բացեցին սրտերի մեջ: Կյանքի երկարակեցություն խոստացան և ատելավառ զենքերով կոտորեցին ժողովուրդներին:
Նախորդ դարերում աշխարհի մթնոլորտն այնքան ապականված չէր, որքան ներկա դարում:
Արդյոք ինչո՞ւ: Որովհետև ներկա դարի ոգին հեռացավ ճշմարիտ լույսի Աղբյուրից, կործանեց հոգեկան արժեքները, մորթեց առաքինությունները, այլակերպեց մարդկային արժանապատվությունը, մարեց ընտանեկան սրբության ջահերը:
Մարդկությունն իր երջանկությունը գտնելու համար պետք է փոխի իր ուղին և վերադառնա դեպի երկրի Արարիչը: Որովհետև, ինչպես ասել է մարդկության մեծագույն հանճարներից մեկը. «Քո համար ես ստեղծել մեզ, ո՜վ Տեր, և մեր սիրտն անհանգիստ է, քանի դեռ չի հանգստանում Քո մեջ»[1]:
Ի զո՜ւր են հանուն խաղաղության կազմակերպված համագումարների բոլոր աշխատանքները:
Ազգերն այն ժամանակ միայն եղբայրական ձեռք պիտի երկարեն միմյանց, խաղաղությունն այն ժամանակ միայն կթագավորի ամեն սրտում և ամեն հարկի տակ, երբ եսապաշտ շահի օրենքները տեղի տան աստվածային լուսասփյուռ օրենքներին, սկսած անհատներից, մինչև հասարակություններն ու պետությունները:
[1] S. AGOSTINO, Confessioni I,1.