Հիսուսը միշտ միացած էր Աստծուն
- 01
- 02
-
03
-
- Մարկոսը Հիսուսին տեսե՞լ է, թե՞ ո՛չ
- Երկրորդ Ավետարանը Առաջին և Երկրորդ դարերում տարածում ունեցող գիրք է եղել
- Երկրորդ Ավետարանի հեղինակը Մարկոսն է
- Ներքին փաստեր
- Երկրորդ Ավետարանը գրվել է հեթանոսությունից դարձի եկած քրիստոնյաների համար
- Երկրորդ Ավետարանի նպատակը
- Ե՞րբ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Որտե՞ղ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Մարկոսի Ավետարանի լեզուն և ոճը
-
- ա) «Բանավոր ավանդության» վարկած
- բ) Համատես Ավետարանների փոխադարձ կախումնավորության վարկած
- բ.1) Մարկոսն անկախ է Մատթեոսից և Ղուկասից
- բ.2) Մատթեոսն ու Ղուկասը փոխադարձաբար անկախ են
- բ.3) Մարկոսն ու Ղուկասը
- բ.3.1) Բացթողումները
- բ.3.2) Հավելումներ և հպումներ
- բ.3.3) Տեղափոխություններ
- բ.3.4) Կրկնակ նյութերի փաստը
- բ.4) Առարկություն Մարկոսից Ղուկասի ուղղակի կախումնավորության դեմ
- բ.5) Մատթեոսը և Մարկոսը
- բ.6) Եզրակացություն
- գ) Ավետարանների աղբյուրները
- դ) Եզրակացություն
-
- Չորրորդ Ավետարանը հայտնի է եղել Երկրորդ դարի առաջին կեսին
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը Հովհաննես Առաքյալն է
- Տարակույսներ
- Ա՛յլ առարկություններ
- Լռության առարկությունը
- Մեկ ա՛յլ առարկություն
- Ներքին փաստեր
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը հրեա է
- Չորրորդ Ավետարանիչն ականատես վկա է
- Չորրորդ Ավետարանի ամբողջականության հարցը
- Չորրորդ Ավետարանի նյութերի հաջորդականության մասին
- Առերևույթ հակասություններ
- Հովհաննես Ավետարանիչը և մյուս երեք Ավետարանները
- Միջավայրի ազդեցությունը չորրորդ Ավետարանի վրա
- Չորրորդ Ավետարանի լեզուն և ոճը
- Որտե՞ղ և ե՞րբ է գրվել չորրորդ Ավետարանը
- Եզրակացություն
-
04
-
05
-
Հիսուսի սրբության բացահայտ նշաններից մեկն Աստծո հետ ունեցած Իր հարատև միությունն էր։
Միություն Աստծո հետ նախ աղոթքով։
Աղոթքն է, որ մարդուն անմիջականորեն միացնում է Աստծուն։ Եվ Հիսուսն Իր ողջ կյանքն անցկացրեց աղոթելով՝ առօրյա ամեն մի քայլը աղոթքով կատարելով։
Հիսուսը երեսուն տարի անաղմուկ, ծածուկ կյանք վարեց՝ Իր ծնողներին հնազանդ։
Երբ ժամանակը հասավ Իր քարոզչական կյանքը սկսելու, նախ անապատ քաշվեց և այնտեղ քառասուն օր աղոթքով ու ծոմապահությամբ անցկացրեց։
Հետո, երբ սկսեց Աստծո Արքայությունը քարոզել, օրվա հոգնությունից հետո առանձնանում էր աղոթելու (Ղկս 5, 16; 6, 12)։
Ամեն առիթով Առաքյալներին շեշտում էր աղոթքի կարևորությունը։ Նրա խոսքերն են. «Խնդրեցե՛ք և կտրվի ձեզ, փնտրեցե՛ք և կգտնեք, բախեցե՛ք և կբացվի ձեր առաջ» (Մտթ 7, 7)։
Նա Իր աշակերտներին «Հայր մեր» հիանալի աղոթքն ուսուցանեց, որի մեջ խտացված է Աստծո և ընկերոջ հետ հարաբերությունը։
Դարձյալ Հիսուսը, մահացած Ղազարոսին հարություն տալուց առաջ, մի սրտառուչ աղոթք արեց՝ ցույց տալու համար աղոթքի զորությունը։
Վերջին Ընթրիքի ժամանակ երկար մի աղոթք ուղղեց Իր Հորը։
Գեթսեմանիի պարտեզում քանի՜ցս հորդորեց Առաքյալներին, որ հսկեն ու աղոթեն, որպեսզի փորձության մեջ չընկնեն։
Եվ ի վերջո, աղոթքով է, որ հոգին ավանդեց խաչի վրա, ասելով. «Հա՜յր, հոգիս ձեռքերիդ մեջ եմ ավանդում» (Ղկս 23, 46)։