Պատմական շրջան
- 01
- 02
-
03
-
- Մարկոսը Հիսուսին տեսե՞լ է, թե՞ ո՛չ
- Երկրորդ Ավետարանը Առաջին և Երկրորդ դարերում տարածում ունեցող գիրք է եղել
- Երկրորդ Ավետարանի հեղինակը Մարկոսն է
- Ներքին փաստեր
- Երկրորդ Ավետարանը գրվել է հեթանոսությունից դարձի եկած քրիստոնյաների համար
- Երկրորդ Ավետարանի նպատակը
- Ե՞րբ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Որտե՞ղ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Մարկոսի Ավետարանի լեզուն և ոճը
-
- ա) «Բանավոր ավանդության» վարկած
- բ) Համատես Ավետարանների փոխադարձ կախումնավորության վարկած
- բ.1) Մարկոսն անկախ է Մատթեոսից և Ղուկասից
- բ.2) Մատթեոսն ու Ղուկասը փոխադարձաբար անկախ են
- բ.3) Մարկոսն ու Ղուկասը
- բ.3.1) Բացթողումները
- բ.3.2) Հավելումներ և հպումներ
- բ.3.3) Տեղափոխություններ
- բ.3.4) Կրկնակ նյութերի փաստը
- բ.4) Առարկություն Մարկոսից Ղուկասի ուղղակի կախումնավորության դեմ
- բ.5) Մատթեոսը և Մարկոսը
- բ.6) Եզրակացություն
- գ) Ավետարանների աղբյուրները
- դ) Եզրակացություն
-
- Չորրորդ Ավետարանը հայտնի է եղել Երկրորդ դարի առաջին կեսին
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը Հովհաննես Առաքյալն է
- Տարակույսներ
- Ա՛յլ առարկություններ
- Լռության առարկությունը
- Մեկ ա՛յլ առարկություն
- Ներքին փաստեր
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը հրեա է
- Չորրորդ Ավետարանիչն ականատես վկա է
- Չորրորդ Ավետարանի ամբողջականության հարցը
- Չորրորդ Ավետարանի նյութերի հաջորդականության մասին
- Առերևույթ հակասություններ
- Հովհաննես Ավետարանիչը և մյուս երեք Ավետարանները
- Միջավայրի ազդեցությունը չորրորդ Ավետարանի վրա
- Չորրորդ Ավետարանի լեզուն և ոճը
- Որտե՞ղ և ե՞րբ է գրվել չորրորդ Ավետարանը
- Եզրակացություն
-
04
-
05
-
Ավետարանների պատմականությունն ավելի ևս է ամրապնդվում, երբ նկատի ենք առնում, որ դրանցում պատմված դեմքերն ու դեպքերը ներդաշնակորեն համապատասխանում են նույն շրջանի հրեա և օտար պատմիչների գրածներին։
Հիսուսն ապրեց մեզ քիչ թե շատ ծանոթ ժամանակաշրջանում։
Ավետարաններում հիշատակված Օգոստոս կայսրը, Ասորիքի կուսակալ Կյուրենիոսը, Հրեաստանի Հերովդես թագավորները, Պիղատոսը, Աննաս և Կայիաֆաս քահանայապետերը պատմական անձինք են, որոնց մասին հիշատակում են նաև հրեա և հռոմեացի պատմիչները։
Նույն բանը կարող ենք ասել Պաղեստինի քաղաքների, գյուղերի և ա՛յլ տեղագրական անունների համար։
Վերջին շրջանում եղած պեղումներն ավելի ևս հաստատեցին Ավետարաններում հիշատակված տեղանունների և դրանց աշխարհագրական դիրքերի ճշգրտությունը։ Այդ անուններն են՝ Կաֆառնաում, Էմմավուս, Բեթղեհեմ, Երիքով, Արիմաթեա, Բեթանիա, Բեթսաիդա, Բեթֆագե, Գեննեսարեթ, Նազարեթ, Էֆրաիմ, Գերգեսա, զույգ Կեսարիաները, Սամարիա, Նային, և այլն։
Վերջերս Երուսաղեմում գտնվեցին Պրոբատիկեի ավազանը և հինգ սրահները։
Վերոհիշյալ բացահայտումից առաջ շատ բանասերներ տարակույսներ ունեին Հովհաննես Ավետարանչի կողմից նկարագրված Պրոբատիկեի ավազանում բժշկվող հիվանդի պատմության վերաբերյալ։ Պեղումներից դուրս եկած այդ ավազանը հաստատեց Ավետարանչի նկարագրությունը։
Մի խոսքով, ներկայիս գիտությունն իր բոլոր նվաճումներով անհերքելիորեն փաստում է Ավետարանների պատմականությունը։