Հիսուսն իմաստուն է
- 01
- 02
-
03
-
- Մարկոսը Հիսուսին տեսե՞լ է, թե՞ ո՛չ
- Երկրորդ Ավետարանը Առաջին և Երկրորդ դարերում տարածում ունեցող գիրք է եղել
- Երկրորդ Ավետարանի հեղինակը Մարկոսն է
- Ներքին փաստեր
- Երկրորդ Ավետարանը գրվել է հեթանոսությունից դարձի եկած քրիստոնյաների համար
- Երկրորդ Ավետարանի նպատակը
- Ե՞րբ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Որտե՞ղ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Մարկոսի Ավետարանի լեզուն և ոճը
-
- ա) «Բանավոր ավանդության» վարկած
- բ) Համատես Ավետարանների փոխադարձ կախումնավորության վարկած
- բ.1) Մարկոսն անկախ է Մատթեոսից և Ղուկասից
- բ.2) Մատթեոսն ու Ղուկասը փոխադարձաբար անկախ են
- բ.3) Մարկոսն ու Ղուկասը
- բ.3.1) Բացթողումները
- բ.3.2) Հավելումներ և հպումներ
- բ.3.3) Տեղափոխություններ
- բ.3.4) Կրկնակ նյութերի փաստը
- բ.4) Առարկություն Մարկոսից Ղուկասի ուղղակի կախումնավորության դեմ
- բ.5) Մատթեոսը և Մարկոսը
- բ.6) Եզրակացություն
- գ) Ավետարանների աղբյուրները
- դ) Եզրակացություն
-
- Չորրորդ Ավետարանը հայտնի է եղել Երկրորդ դարի առաջին կեսին
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը Հովհաննես Առաքյալն է
- Տարակույսներ
- Ա՛յլ առարկություններ
- Լռության առարկությունը
- Մեկ ա՛յլ առարկություն
- Ներքին փաստեր
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը հրեա է
- Չորրորդ Ավետարանիչն ականատես վկա է
- Չորրորդ Ավետարանի ամբողջականության հարցը
- Չորրորդ Ավետարանի նյութերի հաջորդականության մասին
- Առերևույթ հակասություններ
- Հովհաննես Ավետարանիչը և մյուս երեք Ավետարանները
- Միջավայրի ազդեցությունը չորրորդ Ավետարանի վրա
- Չորրորդ Ավետարանի լեզուն և ոճը
- Որտե՞ղ և ե՞րբ է գրվել չորրորդ Ավետարանը
- Եզրակացություն
-
04
-
05
-
Հիսուսը բացառիկ իմաստություն է ցույց տալիս թե՛ Իր գործերով և թե՛ Իր խոսքերով։
Քննելով Հիսուսի կենսագրությունը՝ ամեն տեղ, ամեն ժամանակ Նրան տեսնում ենք հավասարակշիռ, ծանրախոհ մի անձ, որ լինի՛ լավ օրերում, լինի՛ վատ օրերում՝ պահում է Իր բարեխառն նկարագիրը։ Փոթորկոտ ծովի վրա, թե խաչի վրա՝ չարչարանքներ կրելիս, միշտ նույն բարի, հեզ Հիսուսն է, որի Անձից ցոլացող անմեղությունը զարմանք է պատճառում անգամ հենց Իր հակառակորդներին՝ Պիղատոսին ու փարիսեցիներին։
«Ամեն բան լավ արեց» Հիսուսը (Մրկ 7, 37), վկայում է ժողովուրդը։ Սրանից ավելի գեղեցիկ վկայություն չի կարող գոյություն ունենալ որևէ մի անձի համար։
Հիսուսի վարդապետությունը գերմարդկային իմաստության կնիքն է կրում։
Նրա բերանից դուրս եկած ամեն մի նախադասությունն իմաստության իսկական գոհար է։
Նրա բազմաթիվ առակները, ինչքան պարզ ու հասկանալի, նույնքան էլ խորն ու իմաստալի են։
Միայն Լեռան Քարոզը բավական է փաստելու համար, որ ո՛չ Նրանից առաջ, ո՛չ էլ Նրանից հետո, չի լսվել այնքա՜ն վարակիչ, այնքա՜ն հոգեպարար և մարդկային մտածելակերպն այդքա՜ն հեղաշրջող վարդապետություն։
Քսան երկար դարերի միջից Քրիստոսի դեմքը մնում է պայծառ, և խոսքն՝ ազդու։
Պաղեստինի մի անկյունում ապրած մի անհատ՝ նյութական, հոգեբանական, ազգագրական ու բարոյական բոլոր խոչընդոտներին հակառակ, նվաճեց աշխարհը։
Հանճարներ, գիտուններ, աշխարհակալներ, թագակիրներ ծնկի եկան և Հիսուսի առաջ խոստովանեցին իրենց ոչնչությունը։
Նա է Լույսի Աղբյուրը։