Հիսուսն իսկապես Աստծո Որդին է
- 01
- 02
-
03
-
- Մարկոսը Հիսուսին տեսե՞լ է, թե՞ ո՛չ
- Երկրորդ Ավետարանը Առաջին և Երկրորդ դարերում տարածում ունեցող գիրք է եղել
- Երկրորդ Ավետարանի հեղինակը Մարկոսն է
- Ներքին փաստեր
- Երկրորդ Ավետարանը գրվել է հեթանոսությունից դարձի եկած քրիստոնյաների համար
- Երկրորդ Ավետարանի նպատակը
- Ե՞րբ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Որտե՞ղ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Մարկոսի Ավետարանի լեզուն և ոճը
-
- ա) «Բանավոր ավանդության» վարկած
- բ) Համատես Ավետարանների փոխադարձ կախումնավորության վարկած
- բ.1) Մարկոսն անկախ է Մատթեոսից և Ղուկասից
- բ.2) Մատթեոսն ու Ղուկասը փոխադարձաբար անկախ են
- բ.3) Մարկոսն ու Ղուկասը
- բ.3.1) Բացթողումները
- բ.3.2) Հավելումներ և հպումներ
- բ.3.3) Տեղափոխություններ
- բ.3.4) Կրկնակ նյութերի փաստը
- բ.4) Առարկություն Մարկոսից Ղուկասի ուղղակի կախումնավորության դեմ
- բ.5) Մատթեոսը և Մարկոսը
- բ.6) Եզրակացություն
- գ) Ավետարանների աղբյուրները
- դ) Եզրակացություն
-
- Չորրորդ Ավետարանը հայտնի է եղել Երկրորդ դարի առաջին կեսին
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը Հովհաննես Առաքյալն է
- Տարակույսներ
- Ա՛յլ առարկություններ
- Լռության առարկությունը
- Մեկ ա՛յլ առարկություն
- Ներքին փաստեր
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը հրեա է
- Չորրորդ Ավետարանիչն ականատես վկա է
- Չորրորդ Ավետարանի ամբողջականության հարցը
- Չորրորդ Ավետարանի նյութերի հաջորդականության մասին
- Առերևույթ հակասություններ
- Հովհաննես Ավետարանիչը և մյուս երեք Ավետարանները
- Միջավայրի ազդեցությունը չորրորդ Ավետարանի վրա
- Չորրորդ Ավետարանի լեզուն և ոճը
- Որտե՞ղ և ե՞րբ է գրվել չորրորդ Ավետարանը
- Եզրակացություն
-
04
-
05
-
Պատմության մեջ եղել են մարդիկ, ովքեր իրենք իրենց ներկայացրել են որպես Աստծո կողմից ուղարկված առաքյալներ կամ մարգարեներ, ինչը որ, սակայն, իրականությանը չի համապատասխանում։ Արդարև, մեկի՝ ինքն իրեն Աստված հռչակելը պատճառ չէ, որ մենք ստիպված լինենք նրա աստվածությանը հավատալու։
Ողջամտության հիմնական սկզբունքն է, որ մարդ հավատք ընծայի այն մարդկանց խոսքերին, ովքեր իմաստուն և խելացի են, ովքեր միաժամանակ բարի են, ուղղամիտ, սուրբ և արդար։
Մեկը, որ իմաստուն կամ խելացի չէ, կարող է խաբվել, ինքնախաբեության մեջ ընկնել և հեշտությամբ սխալվել և ուրիշներին էլ սխալի մեջ ներքաշել։ Մեկի խելացի լինելը, սակայն, բավական չէ, որ մենք նրա ասածներին հավատանք։ Շատ խելացի մարդիկ կան, ովքեր միևնույն ժամանակ առաջնակարգ խաբեբաներ են։
Իմաստուն մարդը պետք է նաև բարի և սուրբ լինի, որ խիղճ ունենա և չցանկանա դիմացիններին խաբել, հատկապես ծանրակշիռ թեմաներում։
Բարի մարդը ճշմարտախոս է լինում, ատում է սուտը և ո՛չ միայն չի ցանկանում, այլ նաև՝ չի կարողանում ստել, և մենք հենց դրա համար է, որ նրա խոսքերի ճշմարտացիությանը հավատում ենք։
Մեր նպատակն է այստեղ ցույց տալ, որ Հիսուսն իսկապես միանգամայն իմաստուն և սուրբ էր, և որ Իր ասածներն ամբողջովին համապատասխանում են իրականությանը։
Եթե համոզիչ կերպով փաստենք, որ Հիսուսն իսկապես իմաստուն էր և սուրբ, անուղղակիորեն պատասխանած կլինենք բոլոր նրանց, ովքեր
1) ընդունելով հանդերձ Ավետարանների պատմական լինելը, ջանում են Հիսուսին ներկայացնել որպես միամիտ, ինքնախաբեության մեջ հայտնված մեկը, ով իրեն Աստծո Որդի էր կարծում.
2) ավելի առաջ գնալով՝ ասում են, թե Հիսուսը խաբեբա է, ով ժողովրդին խաբեց՝ ինքն իրեն Աստծո Որդի հռչակելով։