Հիսուսը սուրբ է
- 01
- 02
-
03
-
- Մարկոսը Հիսուսին տեսե՞լ է, թե՞ ո՛չ
- Երկրորդ Ավետարանը Առաջին և Երկրորդ դարերում տարածում ունեցող գիրք է եղել
- Երկրորդ Ավետարանի հեղինակը Մարկոսն է
- Ներքին փաստեր
- Երկրորդ Ավետարանը գրվել է հեթանոսությունից դարձի եկած քրիստոնյաների համար
- Երկրորդ Ավետարանի նպատակը
- Ե՞րբ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Որտե՞ղ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Մարկոսի Ավետարանի լեզուն և ոճը
-
- ա) «Բանավոր ավանդության» վարկած
- բ) Համատես Ավետարանների փոխադարձ կախումնավորության վարկած
- բ.1) Մարկոսն անկախ է Մատթեոսից և Ղուկասից
- բ.2) Մատթեոսն ու Ղուկասը փոխադարձաբար անկախ են
- բ.3) Մարկոսն ու Ղուկասը
- բ.3.1) Բացթողումները
- բ.3.2) Հավելումներ և հպումներ
- բ.3.3) Տեղափոխություններ
- բ.3.4) Կրկնակ նյութերի փաստը
- բ.4) Առարկություն Մարկոսից Ղուկասի ուղղակի կախումնավորության դեմ
- բ.5) Մատթեոսը և Մարկոսը
- բ.6) Եզրակացություն
- գ) Ավետարանների աղբյուրները
- դ) Եզրակացություն
-
- Չորրորդ Ավետարանը հայտնի է եղել Երկրորդ դարի առաջին կեսին
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը Հովհաննես Առաքյալն է
- Տարակույսներ
- Ա՛յլ առարկություններ
- Լռության առարկությունը
- Մեկ ա՛յլ առարկություն
- Ներքին փաստեր
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը հրեա է
- Չորրորդ Ավետարանիչն ականատես վկա է
- Չորրորդ Ավետարանի ամբողջականության հարցը
- Չորրորդ Ավետարանի նյութերի հաջորդականության մասին
- Առերևույթ հակասություններ
- Հովհաննես Ավետարանիչը և մյուս երեք Ավետարանները
- Միջավայրի ազդեցությունը չորրորդ Ավետարանի վրա
- Չորրորդ Ավետարանի լեզուն և ոճը
- Որտե՞ղ և ե՞րբ է գրվել չորրորդ Ավետարանը
- Եզրակացություն
-
04
-
05
-
Հիսուսը ո՛չ միայն պարզապես մի սուրբ է, այլ՝ Իր մեջ կենտրոնացած են բոլոր առաքինությունները, բոլոր կատարելությունները։ Նրա լուսավոր անձից շողում են մարդկային բոլոր բարեմասնությունները։ Առաքինությունները Հիսուսի անձում հերոսական աստիճանի են հասել։
Արդարև, Ավետարանիչները ներկայացնում են մի Հիսուսի՝ անսահմանորեն բարի, Ով Իր անթիվ հրաշքներով բուժում է հիվանդների՝ կույրերի, համրերի, բորոտների, դիվահարների։ Գութ է տածում սովահարների հանդեպ և նրանց կերակրում է մի բացառիկ հրաշքով, սիրում է մանուկներին, հարություն է տալիս մահացածներին, լալիս է մեղավոր Երուսաղեմի վրա։
Մասնավոր գութ է ցուցաբերում մեղավորների հանդեպ։ Նա ասում է. «Չեկա արդարների համար, այլ՝ մեղավորների» (Ղկս 5, 32)։
Խոսքից գործի անցելով՝ Հիսուսը ներում է Մարիամ Մագդաղենացու բոլոր մեղքերը, մաքսավոր Մատթեոսին Իր Առաքյալն է կարգում, այցելում է վաշխառու Զակքեոսին և տնով տեղով փրկում է նրա ընտանիքը։ Ներում է Իրեն ուրացող Պետրոսին, Իրեն մատնող Հուդային, ի վերջո՝ հերոսական առաքինությամբ Հայր Աստծուց ներում է խնդրում Իրեն խաչողների համար։
Այսքան բարությամբ օժտված Հիսուսը նաև քաջ է, անվախ, որ առանց դույզն իսկ մարդկային տկարության, հանուն արդարության, առյուծաբար և հեղինակորեն շանթեր է թափում կեղծավոր փարիսեցիների գլխին։
Հիսուսը որքան բարի է, նույնքան էլ արդար է, որքան մեղմ բնավորության տեր, նույնքան էլ արի՝ պաշտպանելու համար բոլորի իրավունքը։
Բարությունն առանց արդարության և արդարությունն առանց բարության՝ թերի են, իսկ երկու առաքինությունները միաձուլված՝ մարդուն դարձնում են կատարյալ։