բ.3.4) Կրկնակ նյութերի փաստը
- 01
- 02
-
03
-
- Մարկոսը Հիսուսին տեսե՞լ է, թե՞ ո՛չ
- Երկրորդ Ավետարանը Առաջին և Երկրորդ դարերում տարածում ունեցող գիրք է եղել
- Երկրորդ Ավետարանի հեղինակը Մարկոսն է
- Ներքին փաստեր
- Երկրորդ Ավետարանը գրվել է հեթանոսությունից դարձի եկած քրիստոնյաների համար
- Երկրորդ Ավետարանի նպատակը
- Ե՞րբ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Որտե՞ղ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Մարկոսի Ավետարանի լեզուն և ոճը
-
- ա) «Բանավոր ավանդության» վարկած
- բ) Համատես Ավետարանների փոխադարձ կախումնավորության վարկած
- բ.1) Մարկոսն անկախ է Մատթեոսից և Ղուկասից
- բ.2) Մատթեոսն ու Ղուկասը փոխադարձաբար անկախ են
- բ.3) Մարկոսն ու Ղուկասը
- բ.3.1) Բացթողումները
- բ.3.2) Հավելումներ և հպումներ
- բ.3.3) Տեղափոխություններ
- բ.3.4) Կրկնակ նյութերի փաստը
- բ.4) Առարկություն Մարկոսից Ղուկասի ուղղակի կախումնավորության դեմ
- բ.5) Մատթեոսը և Մարկոսը
- բ.6) Եզրակացություն
- գ) Ավետարանների աղբյուրները
- դ) Եզրակացություն
-
- Չորրորդ Ավետարանը հայտնի է եղել Երկրորդ դարի առաջին կեսին
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը Հովհաննես Առաքյալն է
- Տարակույսներ
- Ա՛յլ առարկություններ
- Լռության առարկությունը
- Մեկ ա՛յլ առարկություն
- Ներքին փաստեր
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը հրեա է
- Չորրորդ Ավետարանիչն ականատես վկա է
- Չորրորդ Ավետարանի ամբողջականության հարցը
- Չորրորդ Ավետարանի նյութերի հաջորդականության մասին
- Առերևույթ հակասություններ
- Հովհաննես Ավետարանիչը և մյուս երեք Ավետարանները
- Միջավայրի ազդեցությունը չորրորդ Ավետարանի վրա
- Չորրորդ Ավետարանի լեզուն և ոճը
- Որտե՞ղ և ե՞րբ է գրվել չորրորդ Ավետարանը
- Եզրակացություն
-
04
-
05
-
Փաստելու համար Մարկոսից Ղուկասի ուղղակի կախումնավորությունը, բանասերները կարևոր են համարում մի նոր փաստ՝ «կրկնակ նյութերի փաստը», այսինքն՝ միևնույն Ավետարանչի կողմից միևնույն նյութի կրկնությունը։
Խոսք տանք Աստվածաշնչի մեծ մասնագետ Լագրանժին, ով ասում է. Ղուկասը «միևնույն նյութը երկու անգամ կրկնելով – ինքը, որ խուսափում է կրկնություններից, – ցույց է տալիս, որ այն (կրկնված նյութը) երկու աղբյուրներում է գտել՝ բանավոր կամ գրավոր։ Ավելին, եթե Ղուկասի գրության մեջ վերարտադրված այս կրկնություններից մեկը ոճով ավելի նման է Մարկոսին, քան մյուսը (կրկնությունը), սա լուրջ նշան է, որ Ղուկասն աչքի առջև ունեցել է Մարկոսին կամ, առնվազն, կարդացել է նրա գրած Ավետարանը»[1]։
Ահա՛ այն «կրկնակ նյութերի» ցանկը, որ հանդիպում ենք Ղուկասի մոտ. 8, 16 = 11, 33; 8, 17 = 12, 2; 11, 43 = 12, 38; 8, 18 = 19, 26; 9, 5 = 10, 10; 9, 23 = 14, 27; 9, 24 = 17, 33։
[1] M.J. Lagrange, Evangile selon Saint Luc, p. 52-54.