Լռության առարկությունը
- 01
- 02
-
03
-
- Մարկոսը Հիսուսին տեսե՞լ է, թե՞ ո՛չ
- Երկրորդ Ավետարանը Առաջին և Երկրորդ դարերում տարածում ունեցող գիրք է եղել
- Երկրորդ Ավետարանի հեղինակը Մարկոսն է
- Ներքին փաստեր
- Երկրորդ Ավետարանը գրվել է հեթանոսությունից դարձի եկած քրիստոնյաների համար
- Երկրորդ Ավետարանի նպատակը
- Ե՞րբ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Որտե՞ղ է գրվել երկրորդ Ավետարանը
- Մարկոսի Ավետարանի լեզուն և ոճը
-
- ա) «Բանավոր ավանդության» վարկած
- բ) Համատես Ավետարանների փոխադարձ կախումնավորության վարկած
- բ.1) Մարկոսն անկախ է Մատթեոսից և Ղուկասից
- բ.2) Մատթեոսն ու Ղուկասը փոխադարձաբար անկախ են
- բ.3) Մարկոսն ու Ղուկասը
- բ.3.1) Բացթողումները
- բ.3.2) Հավելումներ և հպումներ
- բ.3.3) Տեղափոխություններ
- բ.3.4) Կրկնակ նյութերի փաստը
- բ.4) Առարկություն Մարկոսից Ղուկասի ուղղակի կախումնավորության դեմ
- բ.5) Մատթեոսը և Մարկոսը
- բ.6) Եզրակացություն
- գ) Ավետարանների աղբյուրները
- դ) Եզրակացություն
-
- Չորրորդ Ավետարանը հայտնի է եղել Երկրորդ դարի առաջին կեսին
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը Հովհաննես Առաքյալն է
- Տարակույսներ
- Ա՛յլ առարկություններ
- Լռության առարկությունը
- Մեկ ա՛յլ առարկություն
- Ներքին փաստեր
- Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը հրեա է
- Չորրորդ Ավետարանիչն ականատես վկա է
- Չորրորդ Ավետարանի ամբողջականության հարցը
- Չորրորդ Ավետարանի նյութերի հաջորդականության մասին
- Առերևույթ հակասություններ
- Հովհաննես Ավետարանիչը և մյուս երեք Ավետարանները
- Միջավայրի ազդեցությունը չորրորդ Ավետարանի վրա
- Չորրորդ Ավետարանի լեզուն և ոճը
- Որտե՞ղ և ե՞րբ է գրվել չորրորդ Ավետարանը
- Եզրակացություն
-
04
-
05
-
Չորրորդ Ավետարանի հեղինակը Հովհաննես Առաքյալը լինելու և Եփեսոսում նրա բնակություն հաստատած լինելու դեմ բանասերներից ոմանք գործածում են «լռության փաստը»։
Նրանք հետևյալ կերպ են տրամաբանում. եթե Հովհաննես Առաքյալը Եփեսոսում բնակվելիս լիներ, Իգնատիոս Անտիոքացին եփեսացիներին ուղղած իր նամակում մի՞թե չպիտի Հովհաննես Առաքյալի մասին էլ գոնե մի խոսք ասեր։ Եվ, սակայն, Անտիոքի Հայրապետը և ո՛չ իսկ մի ակնարկ է անում նրա մասին, այլ, ընդհակառակը, Պողոս Առաքյալին է հիշատակում։
Պատասխան
Վերոհիշյալ առարկությունն արժեք չի ներկայացնում ընդհանրապես։ Պարտադիր չէ, որ Իգնատիոսը եփեսացիներին ուղղված նամակում Հովհաննես Առաքյալի մասին խոսեր։ Նա իր նամակը գրել է Հռոմ մեկնելուց առաջ, և եթե Պողոս Առաքյալի անունը հիշատակում էլ է, ապա դա, շատ հավանաբար, Պողոսի և դեպի Հռոմ իր ճանապարհորդության հետ որևէ նմանություն գտնելու համար է։ Պողոս Առաքյալն էլ իր պես Հռոմ գնաց՝ այնտեղ նահատակվելու համար։
Մի կողմ թողնենք, որ անհերքելի փաստեր կան Հովհաննես Առաքյալի Եփեսոսում բնակվելու և այնտեղ թաղված լինելու մասին։